CURLY SÖNDAG

Åhh..vad skönt det är med Söndag!

(Lördag är förståss bättre men det är inte Måndag iaf ;)

Har hunnit pröva en till sak ur   Shockwaves   paketet.   Twirl It!   Heat defense Curl Spray  .

Håret blir rätt stelt , kan ävcen ses som att lockarna sitter på plats,blir verkligen  lockigt om man har tendenser till lockar, kan med fördel användas för styling med värme och skyddar då håret.

TIPSA GÄRNA OM DU VET NÅGRA BRA STYLING PRODUKTER; GÄRNA FÖR LOCKIGT HÅR!


image2260

Har även hunnit med att lägga en makeup bestående av bla:

image2261

Hypnose Mascara
YSL Touch Eclat nr 2
Lemon Aid från benefit på ögonlocken för er piggare look
Becca cremerouge i nyansen Hyachint
Dream Matte Mousse från Maybelline i nr 020 Cameo
Lipgloss DuWop

Nu ska här storstädas lite...inte så kul,  och i eftermiddag blir det fika hos några vänner på Kungsholmen..det blir kul!:-)

Hoppas ni har en härlig Söndag! Några planer?

Hannah♥

32 kommentarer
Angel

jag har också lockligt hår så ja tips kan va bra...Jag har bävat för söndagen men nu e den här usssh

hannahsthlm

Angel: Jaa..men det är iaf inte Måndag..det får man vara glad för :)! Ha det fint!

Rouge

Hihi, jättefint hår ju! ;) Sött med lockarna! Och makeupen var hur superfräsch! =D

hannahsthlm

Rouge: Tack söta!=) Lockigt brukar alltid kunna pigga upp!

Emma

Storstädning är väl skönt. Tänk vad underbart att komma hem sen efter din fika på Kungsholmen till ett rent och fint hem. Då kan man garanterat slappna av ordentligt på söndagkvällen :) Jag har inget direkt tips på produkter till lockigt hår men jag ska köpa en ny locktång på fredag faktiskt. Det blir inte som med en vanlig locktång utan det ser mer ut som man lockat håret och sen tvinnat lockarna. Jag kan säga till sen så kan du få se före och efterbild. :) Ha en skön söndag!

Martina

Vilken fin banner du har högst upp. Har du gjort den själv? hur?
Ha en bra dag!

hannahsthlm

Emma: Jaa..när det är över är det ju härligt :)!
Roligt med den där locktången, jag har också köpt en nyligen som ger super fina lockar! Du får absolut hojta till så jag får se före & efter-bilder sen:-)! Ha en fin Söndag du med!

Martina: Tack! Nej, jag har fått hjälp med den av en kille. Ha det fint=)!

Sessan


Någon med tips på locktång OCH hårfön behöver både och? Trevlig söndag :-)

fanny

Vad har du för jobb? när du kan köpa så mycket smink? det måste vara skitdyrt!!!

Linn

Jättefint hår du har :)Jag har samma färg som du på foundation :P

Emmeline

Har inte du skrivit tidigare att maybellines moussefoundation inte var bra?? vad har fått dig att ändra åsikt? bara undrar, har hört från andra att den ska vara bra.

Anonym


Har läst att den ska vara dålig...men den ser ju bra ut på Hannah :-) Mne Hannah, du skrev faktiskt att den åkte i soptunnan ;-)

angus

den bästa lockförstärkaren jag använt vr från Biolage, någon storts pumpflaska. Asbra :)

Crazypill

vilken fin make!

Crazypill

make up alltså... haha

Nina

Du ser helfräsh ut,härlig makeup:)! Är Beccas Cremerouge starkt parfymerad?! Funderar på att köpa ett,härlig nyans! Kramis

nollåttan

tycker du är så duktig med dina rouger!!! jag gick till cow till slut för att välja "rosa" rouge, och döm min förvåning när de istället för en rosa rouge valde en brunaktig laura mercier....den ser skitbra ut!!huden ser mycket jämnare ut...ibland lönar det sig med proffs!!
en bra curlingprodukt är tigis catwalk curl rock enhancer (steg 3) samt deras curls rock schampo & balsam, finns i storflaskor 750 ml x 2 för 299:- (steg 1 och 2) på PUB; det tycker jag är mycket bra!!!

delinda

Snyggt hår, och din make-up är verkligen jättefräsch =)

Emma

Heej! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har torr/bland hy och vill köpa en ny foundation. Vill ha sån hy som Lindsay Lohan med lyster och se felfri ut. Alltså ganska täckande. Några tips? Ha det bra! Puss o kram.

delinda

jättefint hår, o din make-up e superfräsch=)

Emma

Hej! Har du några tips på en foundation? den ska vara anpassad för torr/blandhy och ge lyster. Som lindsay Lohan brukar ha. Alltså att hyn ser felfri ut. drf måste den vara ganska täckande, ge lyster men inte vara föör fet? =) Puss o kram

Emma

Hej! Har du några tips på en foundation? den ska vara anpassad för torr/blandhy och ge lyster. Som lindsay Lohan brukar ha. Alltså att hyn ser felfri ut. drf måste den vara ganska täckande, ge lyster men inte vara föör fet? =) Puss o kram

Modebladet

Vad är egentligen en typisk svensson? Välkommen att diskutera vidare i min blogg!

Kim

En kanon bra lockspray som jag amvänder är Goldwells Curlspray. Prova den! :)

anina

Jättefint med lockar!

Käthe

Jag ville bara säga att sjuklingen är tillbaak nu och att jag inte kan svara på ditt senaste blogginlägg.

Rouaa

jag körde på Scandinavian formulas lock gelé när jag hade låååångt hår. nu lockar det sig som fan själv för att det ät kortare och lättare.

SF är skitbra!

Fröken SötSur

Härligt med storstädning eller det är väl mest efteråt som det är härligt:) Gillar du Lemon aid? Jag har funderat på den.

Felicia

Cremerouget ser fint ut på dig, själv får jag aldrig riktigt till det.

Josefine

Hejsan :) Skulle du kunna hjälpa mig med mitt picasa, skriv då gärna i mina kommentarer på mitt inlägg om det, beöver hjälp! ;)

fru hjelm

Tigi's Curls Rock serie är grym :-)

Sabor

Du är supersöt med ditt fina smink,söt som en docka ; ) kram