Visst är den fin?

image2519
         Chloe Bay Bag ca 12.500 kr från asos.com
(Bilder lånade från asos.com)

Jag gillar verkligen Chloe´s Bay Bag.
Den är lagom "enkel" för att man inte ska tröttna men ändå fantastiskt snyyyyyyg!
Rymlig är ett måste för att väcka mitt "ha begär" med allt jag jämt släpar med mig.

Roligt att asos fått in så många snygga väskor men jag förstår inte riktigt vilka som sitter och klickar
hem Chloé-väskor från asos? Ska man köpa en sådan dyr väska är det väl roligare att shoppa den irl?
Aja..valfrihet är alltid bra ...Jag klagar inte! ; )
Jag var glatt överraskad när de började med märkesväskor..men nog kan man börja undra?
Det är ju skillnad på net-a-porter som bara säljer märkeskläder och väskor.
Själv skulle jag nog föredra att
klicka hem en sådan dyr väska därifrån, isådanafall.

Vad tycker du ?

Dopet var underbart fint och trevligt. Har just kommit hem och nu ska vi gå ut på gården.
Skriver mer ikväll!  Ciao!
18 kommentarer
nea

åh... snyggsnyggsnygg!

hannahsthlm

nea: Yes ;) !

Helena

Den är super fin men dyr man får nog spara ett tag :)

Johanna

Håller med, skulle inte beställa en sådan väska från Asos.

Mathilda

När jag beställde min balenciaga motorcycle bag ( var iof jag som beställde den utan en bekant som betalde med sitt kort och jag gav henne pengar för mitt funkar inte för internät shopping ) var bombis på att den var från net-a-porter , men sen så hade hon beställt den från Asos , mig kvittar det så länge den är äkta och hot! :)

hannahsthlm

Helena: Jo..sant ;)!
Johanna: Nej..min första spontana tanke är att jag inte skulle göra det..
Mathilda: Självklart, det förstår jag :-)!
Jag resonerade bara som så att man kanske inte surfar in på asos.com som första tanke när man ska köpa en väska för över 10.000, men självklart är det inget fel på något sätt att göra det..som du skriver..bara den är äkta och snygg..;)!

Sussi

Jag tycker om väskor och har beställt "vanliga" kläder från asos många gånger. När de har sina rabatter så skulle jag helt klart kunna beställa min väska därifrån! Känns alltid kul när man kan få sina drömsaker ett par tusen billigare :) Hoppas att du får en trevlig kväll!

Paulina

Utan tvekan!

Angelicas Closet

Den var fin
:)

hannahsthlm

Sussi:Självklart är det bra om man kan få rabatt, det är det ju alltid :-)!
Hoppas du har en trevlig kväll du med!
Paulina: :-)!
Angelicas Closet: Visst är den! :-)

mia dh

Skulle aldrig beställa nåt dyrt och glassigt utan att veta hur hur det känns irl. Men annars så varför inte om man får det billigare.
Ha en supergo söndag i morgon...

hannahsthlm

mia dh: Neeej...har man spanat in väskan i butik och den råkar finnas på asos och man har kod på tex. 15%..då skulle jag kanske slå till!
Man vill ju ha den så billigt som möjligt, såklart.
Det är bara jag som reagerar när jag klickar mig fram bland väskor för 12000 och sedan en klänning för 300 på nästa bild..det är verkligen blandat på asos.com..men det kan ju vara roligt ;)!
Ha en underbar Söndag du med vännen!:-)

Mathilda

Nja, jag tycker Asos ska hålla sig till sina "egna" saker, märkesmarknaden kommer dom aldrig bli ett stort namn inom.
Thats it.

hannahsthlm

Mathilda: Lite så kände väl jag också..kan man säga ;)!

Anni

Håller med, skulle inte beställa en sån väska så länge alternativ finns. Och finns det inga, så skulle jag inte handlad den från asos!:)

therese

Javisst känns det väldigt konstigt med lyxväskor hos budget asos. Det enda som jag ser är bra är väl att asos nästa alltid har rabattkoder.

Martina

Den väskan är underbar!

hannahsthlm

Anni: Neej...
therese: absolut..rabattkoderna är ju ett + :)
Martina: Jaaa!