Tävling! Vilken frisyr tycker du passar bäst?

Nu tänkte jag det absolut kunde vara på tiden att höra  era åsikter  om mina olika frisyrer. 
Jag brukar väl inte variera mig särskilt uppseendeväckande, men ibland är det just de små detaljerna  det hänger på.
Alla trycker jag passar i oilka och snart blir jag verkligen gaaa...jaaa...jag behöver er eminenta hjälp känner jag ;)
Jag tänkte visa fyra   bilder så får ni svara nummret bilden ni tycker passar bäst har som en kommentar.
Gärna en kort motivering också  varför just DEN    frisyren passar bäst, vore kul.

Jag kommer  lotta ut   en hemlig vinst bland alla som svarar, en   makeupprodukt!!
Vinnaren och vinsten presenteras   imorgonkväll Måndag kl 22.
Du kan lämna ditt bidrag tom. kl 19 imorgon.
        .

OBS! Klicka på bilderna för att se dem större!

Nr 1     Nr 2   Nr 3

      Ett hårspänne                 Hårspännen på rad       Hårspänne ena sidan

Nr 4
Två  olika bilder men samma frisyr. Långlugg som hänger fritt.

Tack för hjälpen :-)!
64 kommentarer
josefine

nummer 4! du ser fräsch o frisk ut med håret naturligt! go girl!

Linda

Ååå, vad svårt! Du är jättefin i allt =)
Men, jag får ta 4:an.

Lina

4an är nice, passar till en enkel vardagsoutfit och till party. och enkel att trixa till en frisyr elelr bara en tofs elelr fläta..

mine

Jag tycker också fyran :)

A

4:an är klart bäst.....Du ser så naturlig ut då. De andra kan lätt se lite barnsliga ut....Du klär bäst i att ha håret utslaget så...Jättevacker:)

madeleine

Jag tycker 1. Du ser fräsch ut, med håret luftigt, samtidigt som det inte stör i ansiktet.

Lina

Skippa hårspännet, mycket finare utan! :) Tror även du skulle passa mycket bra i någon sorts lugg

Sarah

Bild nummer 4 helt klart :)

Sandra

Långlugg som hänger fritt tycker jag! :-)

stina

Alla bilder utan hårspännen.... =)

Anna

Numero 3 röstar jag på! Ser naturligt & sött ut!

Susanne

Långlugg,nummer 4 alltså =) Det ramar in ditt ansikte fint och passar bra både till vardags och till fest!Less is more=)

Mathilda

Nr 1 ;)

elsa

4:an är bäst. Den är naturlig men ändå snygg.

emma

jag tycker nummer 4 är finast!

Sophie

4an är finast :)

malin

jag tycker nummer fyra, passar till allt. SKIT SNYYGGT!

Helle

4:an är garanterat snyggast!

Helena

Nr 4 helt klart.

Catarina

Skippa alla hårspännen, tycker att det kan se lite barnsligt ut. "Långluggen"
är snygg!

Sofia

Jag gillade 4:an bäst!
Det passade du jätte bra i!

Frida

nr 1! :)

emelie

4an SÅKLART! snälla skippa hårspännerna, inte snyggt, du ser mkt bättre ut utan dom!

Sanna

jag lägger min röst på 4:an :)

Anonym

Jag gillade 4:an bäst. Den såg enkel ut, men ändå skitsnygg :) Plus att den passar till allt, både vardag och fest!
Ha en bra dag! :)

micaela

4an var helt klart den snyggaste!!

sofie

jag tyckte nummer fyra var finast:) eftersom frisyren passar både till vardags och till fest! plus att bilden var jättefin i säg:) hehe

Anna

blid nr 4! den allra sista bilden tycker jag var bäst! avslappnat och jättecoolt! less IS more!

johannah

4 & 5 är finast tycker jag. känns fint och naturligt (:
jag är inte heller ett stort fan av såna där hårspännen långt fram i luggen som på bild 1 & 2.
men smaken är ju som baken (:

Carro

Jag gillar 4:an! Utsläppt hår är alltid snyggt medan klämmor passar väldigt få och kan se lite barnsligt ut. Utsläppt hår funkar dessutom vid alla tillfällen :)

CiiLiiA

Nummer 4 tycker jag :)

CiiLiiA

Glömde motiveringen: Jag tycker nummer 4 är bäst eftersom det ser enkelt men ändå snyggt ut. Dessutom passar det dej och ditt ansikte bäst - tycker jag.

Fröken SötSur

Nr 4 helt klart!

Lotta

Hej Hannah, jag röstar också på nummer 4. Jag tror jag har sagt det förut, du är jätte-jätte söt mde hängande hår! Tycker dessutom att du passar jätte-jätte bra i rosa och borde ha det oftare! Kram

Tess

Nr. 4 eftersom du inte har hårspänne/n på den och det gillar jag :)

Marie

NUMMER 4 helt klart

Anonym

4 tycker jag, klart snyggast! :)

Camilla i Piteå

Absolut nummer 4!! Less is more, liksom.

Sessan


Nr 4, jag tycker inte alls om de där spännena du sätter mitt på huvudet!

Lovisa

Jag tycker 4:an var jättesnyggt, men jag gillar inte heller de rosa spännena... Testa vanliga hårnålar som är bruna eller svarta så går inte all uppmärksamhet till mitten av ditt huvud! <3<3

Anonym

Jag tycker 4:an var jättesnyggt, men jag gillar inte heller de rosa spännena... Testa vanliga hårnålar som är bruna eller svarta så går inte all uppmärksamhet till mitten av ditt huvud! ;P

Anna

Jag röstar på nummer fyra!! Anna

Helena

Jag röstar på nummer 4, det ser naturligt och du framhäver även ditt fina hårsvall! :)

therese

Nummer 4 röster jag på! Spännen kan vara sött men blir lätt att man fokuserar på dem. Ditt hår ser ut att ha ett fint fall och utan spännena fokuserar iaf. jag mer på ditt söta ansikte.

caroline.

Nr 1.
Jag tycker det framhäver ditt ansikte bäst och finast! - så att man ser dina (alltid) lika fina sminkningar :)

Tess

Fyran (:

Käthe

Fyra tycker jag. Snyggt med långt och svajande hår och du klär dessutom ypperligt i det. :)

Linnea

FYRAN! Helt klart. :) Du ser jätte fräsch ut i det.

Anne

Nr 4! Framhäver ditt ansikte snyggt + att det är fint med självfall!

Klara

nummer 4, helt klart :) naturligt, enkelt och fräscht!

Catarina

Jag går mot strömmen och säger nr 2! :-) Det var ett lite "roligare" sätt att använda hårspännen och du kan lita på att jag tänker pröva det på min spretiga lugg :-)
Annars måste jag säga att du ser helt fantastiskt party-pinglig ut i hög tofs med spännen i lugg (som på din visningsbild).

Maja

Nr 4, du har ett fantastiskt hårsvall och det är finast naturligt utsläppt. Dessutom framhäver det dina fina bruna ögon!

Emy

Nummer fyra tycker jag. :) Ditt ansikte blev fint inramat med håret utsläppt och så såg det fräscht och livfullt ut. :)

Marie

Jag tycker ingen av bilderna :-) Du borde ha kortare hår i page, med sidbena istället för mittbena

Anna

Fyran, solklart!

anina

Nr 1! Jättesnyggt med ett hårspänne.

Anonym

använd inte hårspännena du är väl inte 13 år?! sjukt mycket snyggare utan!

Felicia

Jag röstar absolut på 4:an. Det ser lite rockigt ut sådär, kalas!

Ida

definitivt nr 4, en tidlös frisyr! :)

anna

jag tycker du passar bäst i nr 4.:)

Linda

4:an...pröva med hårspännena längre bak, el mer på sidan liksom..

Anna Maria

Med håret fritt du ser ut som en liten flicka

Mikaela

med håret hängande fritt ser du mer sofistikerad ut
så 4:an tkr jag är snyggast men 3:an är också snygg..
Prova att sätta klämmorna lite lkängre åt sidan eller längre bak så får du lite omväxling ibland, även om du är snygg i dt andra med:)

Anonym

nummer två helt klart, tycker dock att du borde öka på antalet hårspännen, minst 5 på rad tycker jag, det klär dig.. :)