Suck...

Det här går inte...jag har inte tid  att vara ute.
Kommer säkert få äta upp det på midsommar när regnet "slår som spön i backen".....måste vara ett otroligt gammalt ordsråk btw...varför säger man fortfarande så? Eller är det bara jag    ?( och mamma? ;)

Hmm..det är möjligtvis  ingen som har hört någon  ny väderleks-rapport  med strålande   sol på midsommar?

(nu menar jag i Sverige,i mitten någonstans... lite söder..Gotland och Öland är inte aktuellt..för min del)

Avi från Blush har kommit..:-)men inte eleven:-(....
9 kommentarer
Angel

hmmm kolla aftonbladet

hannahsthlm

Angel: Jooo...får kolla upp...kanske blir toppen väder ? =)(eller inte )

Angel

ahhh tack för tipset ang klänning tur jag beställde en storlek för stor då med andra ord ;)

hannahsthlm

Angel: Ja..jag tror det kommer bli super
bra
:-)..jag tycker nog
de var lite små faktiskt!

Stina

Nej, ska det regna på midsommar? Trist. Men det är väl klassikt. :)

hannahsthlm

Stina: Ja..såå klassiskt ;) Vi får verkligen Hoppas det inte gör det..men ..ja..vi får se!

.Cecilia.

Tyvärr har jag inte hört nåt om nån sol...har inte heller lyckats ta vara på den sol som har vart =(

.Cecilia.

Tyvärr har jag inte hört nåt om nån sol...har inte heller lyckats ta vara på den sol som har vart =(

hannahsthlm

Cecilia: Vi får hoppas på det bästa !