Soo Sorry

...ni skickade ju länkar till mig om bloggar ni rek. och jag blev verkligen jätteglad över att få så många svar! Tack!

Tyvärr har jag inte på ett rättvist sätt hunnit gå igenom dessa bloggar i helgen som jag trodde jag nog skulle hinna.
Jag ska försöka göra det  imorgon   iallafall och avslöjar vilken blogg jag fastnade mest för på Tisdag   .

Den som tipsade om den bloggen kommer då bli kontaktad av mig eller få kontakta mig och göra anspråk på sin Vinst!

Helgen har varit såå mkt intensivare än jag hde planerat så jag hoppas ni har lite överseende!

Sov så Gott!

Själv drömmer jag om en sådan här just nu :
image2553Star Charm Bracelet, 
 från Marc by Marc Jacobs  .
                                                                                                                 2275 på bla MrsH
11 kommentarer
Lottisin

åh, jag vill också ha en sån, men i silver! :)

Marie

Snyggt armband :) Jag gillar alla dom här klock-grejerna ;P
Hoppas att mitt bidrag till tävlingen kan få vara med... Även om jag var lite sen!

hannahsthlm

Lottisin: Ok!=) Fint det med!
Marie: Absolut! Det går bra det :-)!

Att ha det gottet gott

Ojj mer att önska mig på den kommande födelsedagen

Karin

tack så mycket:)
haft en fin vecka här hemma också hoppas jag

Helena

Åh det var vekligen jättefint! Ha en bra dag!

Johanna

Mmm..den runt armen skulle vara snyggt =)

anina

Jättefint armband!

hannahsthlm

Till alla: Visst ÄR det adorable ;)!

Maria

Supersnyggt armband! :)

hannahsthlm

Maria: Ja:-)!