Something pink, something new...

image2560
Vi skulle egentligen åka och bada i Bromma idag med några vänner på eftermiddagen.
Tyvärr var jag tvungen att ställa in det då vi fortfarande inte mår särskilt bra....:(
Släpade iallafall iväg mig till   Basia Tobak     på Odengatan och hämtade ut ett paket från  Beautyplanet  .
En sak var fel i paketet...my luck ;)...ho ho...men det går säkert att lösa....:-) (hoppas jag)

Det jag ska behålla är iallafall det ni ser ovan:

♥Lancome Color Fever Gloss N 100 (underbart gloss, se bilderna för resultat)
♥Lancome L Extreme Mascara Set svart (med ögoncreme och Bi-facil i ministorlek på köpet)
♥Lancome Fatale Mascara brun
♥YSL Touche eclat nr 2 (den bästa nyansen enligt mig)


Nu ska jag laga middag!
Hoppas ni haft en skön Onsdag!

Ciao!
11 kommentarer
fredriqa

vill oxå ha paket.
även om man beställt å vet vad det innehåller blir man ändå så nyfniken och exalterad. eller jag blir iaf :)

Jessica

Vill bara tipsa om mina nya Secondhand-blogg där du kan hitta alltifrån skor, kläder och väskor till smycken och accessoarer, det finns något för alla! Inte så mkt uppe än men jag jobbar på det. Välkommen in!

annika

Glosset ser supersnyggt ut, men ser mer ut som om det går åt det koralliga hållet än rosa, el det är bara på bilden?

delinda

glosset va riktigt nice =)

anina

Åh skulle hemskt gärna vilja testa glosset! Ser riktigt lovely ut.

Maria

Vad trevligt att gå och hämta ut ett sådant intressant paket:)

Helena

Snyggt gloss, färgen klär dig :)

mia dh

Gillar YSL nr 2 bäst jag med...

Sandra

Nice! Men tråkigt att en sak blev fel!

Sessan!


Åh, nice! En fråga! Hur msinkar du dig sommartid? Du ser rätt "groomad" ut, kör du hela kitet med foundation och allt eller BUS?

hannahsthlm

Annika: nej..det är nog korallrosa..inte rikigt vanlig korall (det är mer oranget) och inte rosa..men korallrosa;)!
Sessan: Jag är ju lite solbränd nu så jag sminkar mig inte så mycket. Dock använder jag spf 25 och foundation (lätt) med spf 15 och lite mascara, gloss och ev. rouge eller solpuder på kinderna (ett litet svep)..det är allt! :-) Jag gillar smink med spf!