Smart..

image2530
..är det faktiskt att spana i Beautyplanet:s erbjudanden ibland.
I går lade jag in en beställning på lite "nödvändigheter" och det här Lancome settet ovan slank bland annat med.
Du får L ´Extreme Mascara (originalstorlek, finns andra från Lancome också)
Bi -Facil Ögon makeup remover 30 ml
High Resolution Yeux 5 ml
Pris 229 kr

För 229 kr på Åhlens eller Kicks får du med nöd och näppe en Lancome Mascara.
Visst får du lägga till för frakt och emballage  när du shoppar på nätet, men handlar du lite mer  på samma gång så är de kronorna snabbt igen tjänade.
Detta  förutsätter förståss att  du behöver något mer  , att handla "bara för att handla" är aldrig  särskilt smart ;)!

Nu ska jag på möte och sen på Studentmottagningen! Grattis Andreas!
Fy vad svårt det blev med present....Tror han får pengar och ett fint kort...eller..är det  för  fantasilöst?

Ciao!
8 kommentarer
Lene

några fina glas är ju en klassisk studentpresent.. eller varför inte en klocka?
men nu antar jag att du redan har varit där så:(

Tiina

Pengar är aldrig fantasilöst. Vi studenter och de som tar student är alltid i behov av pengar, och då menar jag ALLTID !

Caroline

Lancome är toppen när det kommer till ansiktsprodukter =)

Lina

Nej men du kan få samma set för 235 kr utan frakt :)

hannahsthlm

Lene: Jaaa..nu har jag varit där..det blev pengar..
Tiina: Tänkte väl det ;)!
Caroline: Ja..de flesta är helt ok :-)!
Lina: Där ser man:-)!

Sessan


Men det där setet finns ju för samma pris på Kicks?
*hm*

hannahsthlm

Sessan: Jag hade faktiskt inte sett det, jag får be om ursäkt för det :-)!

sparky

Har precis hittat din blogg! Kommer att bli en trogen läsare! Jättekul att läsa om smink och Du vet ju vad Du pratar om!!
Tack så mycket!