Lyftande vatten-Kanske ett mirakel? (kanske inte? )


Eau de Lift 359 kr från Eleven

Asså....imorse när jag vaknade trodde jag det var en dröm att jag nätshoppat lyftande vatten igår kväll.
När jag slog på datorn såg jag att så inte var fallet.

Från Eleven beställde jag en  ny Correct A-Line från Joey New York (den andra jag äger är nästan slut och den är  super bra ) och så tydligen denna "mirakel-rengöring", Eau de Lift, som ni kan se  på bilden.
Det sistnämda  var verkligen ett impulsköp så jag hoppas  (verkligen) den är bra!
Förklaringen vad  det  gör får jag återkomma med, jag  vet bara att det är en rengöring och ansiktsmist i ett steg som verkar praktisk och heter "lyftande vatten"!
På köpet fick man dessutom med en burk  The Lift   som jag än mindre vet vad den gör..förrutom att den säkert kan pigga upp på något sätt...namnet låter ju iallafall upplyftande.....hmm..jag återkommer med klarare besked  i frågan ;)!

Psst...? Jag behövde en rengöring hur som haver..så helt galet var det ju inte (förmodligen)att jag beställde den och visst  det roligt när man får något gratis på köpet..ha ha..jag är  nog verkligen en konsumerande dröm-kund ;)!
6 kommentarer
Sandra

Hoppas
Eau de Lift är bra. Ska bli kul att höra vad du tycker sen :-)

sanna

Hipp Hipp Hurra, idag fyller min blogg 1 år :D var med och svara på frågan som jag ställer i min blogg idag, fort :D!
Ha en bra dag, Kram!

hannahsthlm

Sandra: Hoppas jag med:-)! Ska bli rikitgt spännande & se ;)
Sanna:Grattis grattis! :-)

therese

Spännande att höra recension om det lyftande vattnet. För ca. ett år sedan gjorde du mig hooked på Håkanssons vitaminspray (borde inhandla innan hettan kommer) kanske blir det något nytt detta året=)

hannahsthlm

therese:Ja..Håkansson är nästan ett måste i värmen :)! Lovar att berätta allt om det lyftande vattnet sen ;)!

Oveingebjorg

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.