Kanske finns hopp...

..om en solig midsommar!
 He he ..vädret är verkligen som en rysare eller ett derby..man  vet  aldrig hur det egentligen slutar!

Mamma ringade mig i Måndags och sa att det skulle bli mulet,regnigt och åska på midsommardagen och förmodligen på midsommar.
Bäst att bara ta med Helly Hansen ställ & stövlar till landet..typ ..:O
Sen hörde jag någonstans igår att om man skulle till Gotland  eller Öland fanns störst solchanser  .
(Dit ska inte jag då)
Sen kikade jag in nu  på TV4 vädret och ser till min förvåning  att det tydligen ska regna  på Öland   på midsommar och i Stockholm med omnejd ser det ut att bli ca 20 grader och sol!
Fårse hur prognosen lyder imorgon;)! Verkligen ombytligt  må jag säga! :-)

Detta har inte blivit en väderblogg...jag är bara lite  smått deseperat efter en solig midsommar!
17 kommentarer
Liza

jag vill osså ha soool! men Malmö ser inte så ljus ut dock :/ Hopaps för din skull!

donnasandra

Skulle inte förvåna mig om det blir varmt här, men inte dit jag ska (Dalsland) över midsommar. :-P

hannahsthlm

Liza: Håller tummarna för er oxå..man vet aldrig ;)!
donnasandra: Hoppas det blir fint överallt :)!

delinda

hoppas på sol =)

Nina

Aj man får hoppas på sol

hannahsthlm

delinda: Ja:)!
Nina: Absolut:)!

anina

=) Det slår aldrig fel... det känns som om det alltid regnar på midsommar =) Tur att jag åker till Grekland på midsommardagen ...

Helena

Ja SMHI använder sig av en åsnebarometer tror jag! Du vet en sån där trägrej med en svans av snöre som blir vått när det regnar!

Ilona

Jag håller också tummarna jag :)

Anna

vädret har fått en tendens att variera mycket

hannahsthlm

anina: Ja..så himla härligt för dig att åka iväg
:-)! Lär garanterat vara sol i Grekland!
Helena: Jaa..man börjar ju faktiskt undra ;)!

hannahsthlm

Anna: onekligen...

Anonym

hej!!
gillar dina Paul Frankshorts. vad har du för storlek i jeans? På så vis kan jag bilda mig en uppfattning om de passar mig eller inte eftersom de var lite små för dig :):):)
många soliga kramar Malin

Malin

inlägget nedan var från mig Malin

Tiina

Får verkligen hoppas på en fin o solig midsommar!

hannahsthlm

Malin: Hej ! Tyvärr är PF shortsen redan sålda och skickade...lade aldrig ut dem på tradera utan sålde dem privat!
Ha en fin midsommar!=) Kram!
Tina: Jaaa!=)

Runejeanette

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!