IGÅR och IDAG

image2521
Klänning/ top? från H&M , vit med svrta blommor
Kofta från Filippa K
Leggings från Gina Tricot
Skor La Boutique
Väska Juicy Couture
Nagellack Essie i nyanse  Bachelorette Bash (matchar  nästan precis väskan ;)
Halsband från Kalas



image2523

Söta W och Lilla-E  : Rosa Ralph Lauren Piké, J Lindeberg jeans resp. H&M jeans.

Igår var vi på Stella´s  dop i St Görans Kyrka på Kungsholmen.
Hennes storasyster  Filippa  var otroligt duktig och sååå söt!
Lilla Stella såg ut som en prinsessa i sin dopklänning. Världens sötaste!
Bara för att  få ha ett dop skulle jag nästan kunna tänka mig att ha en baby till...
men jag skrev.....n ä s t a n  : P

Det var slående  vackert , strålande sol, ung präst, snäll baby och en hel del vänner jag inte sett på ett tag.
Tack  Petra & Jörgen   , det var  verkligen jättefint  och minnesvärt:-)!

Vi gav baby Stella ett silver halsband från Kalas som det står Prinsessa  på.
Av min mamma (i fredags) fick jag silver halsbandet jag har på stora bilden och som ni kan se här under som det står  mamma  på!
Sen hänger man på så många småhjärtan som barn man har....man köper alltså till länkar med småhjärtan, på mitt hänger det då två!
Lilla-E tycker det är jättekul och frågar hela tiden vilket av hjärtanen som föreställer honom ! :-)


Idag   är ju sommaren verkligen här! Såå varmt..Våra grannar skulle gå till några badklippor nu.
Ja..det var det väl ingen som hade i åtanke i Fredagskväll ..kanske?! Tiderna förändras..:-)
Själv har jag mest slöat omkring med en latte och en mobil och försökt hålla uppsikt på diverse barn som hemskt gärna ville  bada    .Hmm.... Kanske i veckan som kommer?

Har ni badat än i år  ?:-)

Hannah♥


18 kommentarer
mia dh

Jättefint halsband...
Nej har inte badat ännu (hu kallt).
Ha det gott

hannahsthlm

mia dh: Visst ÄR det gulligt :-)!
Jaaa...neej..jag har inte heller haft lust att bada..än ;)! Ha en härlig kväll!:-)

Helena

Supersnyggt halsband!
Vet du vart hon köpt det...?

hannahsthlm

Helena:Tack:-)!
Du kan kolla in sidan jag länkar till för återförsäljare, tror det står där iaf...;)
www.kalassmycken.se
I sthlm vet jag de säljs på DETAILS i Västermalmsgallerian , Kungsholmen.

Helena

Nicole ad snygga ni är :)

Anonym

ja jag har badat :)
spana gärna in min blogg och lämna en kommentar!

therese

Sött halsband o fin färg på väskan, rosa e så fint så fint=)

Sandra

Inte badat ännu tyvärr :-P

hannahsthlm

Helena: Tack :-)!
anonym/ytligast: Ohh.. Var det inte kallt att bada ? ;)
therese: Ja det ÄR det verkligen :-)!
Sandra: Neej.. men man hinner nog med det :-)!

Johanna

vilket gulligt halsband och jag måste säga att jag gillar din outfit, snygg, stilren och den verkar vara väldigt bekväm. Kram på dig /Johanna

hannahsthlm

Johanna: Tack söta :-)!

Käthe

Vilket fint halsband!!

hannahsthlm

Käthe: Ja visst ÄR det fint :-)!

anina

fräscht!

hannahsthlm

anina: tack tack .-)!

angelica

gud vad gulligt med rosa ralph lauren på barn :) Hihi

hannahsthlm

angelica: Ja visst är det :-)!

Tjosan

Nu har jag köpt samma halsband från Kalas,
kunde inte låta bli:)