FREDAGEN DEN 8 JUNI

image2546



Verkligen upp i ottan imorse för styling av barn inför skolavslutningen.
Lilla-E går ju inte i skolan än men har varit som en "maskot" i Söta W:s klass sedan han föddes.
Så nu tycker Lilla-E att  att han också har sommarlov från skolan!

Efter det gick vi ett helt  gäng till Vilda Vanadis där vi badade, åt god lunch, solade och drack ett  glas  chardonney  och solade lite tlll.....
När jag kom hem vid 7 snåret så hade de några grannar grillfest  här på våran fina innergård.
Vi hakade på....och klockan är visst rätt sent nu   .
Sååå.....Lång men coosey dag!
Aja..Lördag imorgon  ooch förhoppningsvis bättre uppdatering här och annat trevligt !

Jag har iallafall fått en släng av  solsting...ska dricka maassssa vatten NU!

Har ni några roliga  planer för helgen?:-)


Kram Hannah♥
'

uppdatering: Ha ha..jag hade nog fått solsting på rikitgt igår...fy vad mycket stavfel...hmmm..nu har jag iallafall rättat till det..tror jag ! :-)
2 kommentarer
mia dh

Ska träffa en kompis och hänga på någon uteservering ikväll.
Ha det gott...

hannahsthlm

mia dh: Mysigt! :-) ha det fint själv!