Fixar lite...

Imorgon ska jag bjuda på Champagne här hemma, sedan blir det utgång...någonstans...var är inte spikat i dagsläget.
Håller på och fixar & donar lite.Vill inte ha för stressigt imorgon.
 Förhoppningsvis hinner jag blogga lite senare ikväll!
Har köpt ett halsband och armband i chockrosa plast idag..(ja..ni läste rätt...;)...tror det kan bli snyggt imorgon till svart!
Fanns i flera skrikiga färger på Åhlens. Visar senare!

Ciao!♥

Åhh..va kul att höra om era favorit parfymer....blev sugen på att pröva flera av dem ;)!
10 kommentarer
Christin

Jag spanade in ett chockrosa armband i plast när jag var i Barcelona men köpte det inte så jag ångrar mig jätte mycket nu, det är snyggt med plast! Ha det så bra

hannahsthlm

Christin: Ja..det är praktiskt på sommaren med plast
för det håller bra och sen kan man köpa flera färger och
bara slänga /ge bort det när man tröttnar..för det är ju relativt billigt ;)!
Ha det så bra du med :-)!

donnasandra

Tror jag vet vad det är för smycken, har iaf plastarmband därifrån i orange och cerise :-) Hoppas det blir skoj imorgon!

hannahsthlm

donnasandra: Ja..då kanske det är samma :-)!

Amanda

Låter trevligt! Och lite rosa är aldrig fel! =)

Sabor

Ha en urmysig helg ; )Kram

hannahsthlm

Amanda: Ja det hoppas jag det blir:-)! Rosa piggar alltid upp! ;)
Sabor: Detsamma! Kram!

Mattiasfilippa

Very nice site. Will sure visit again.

Anonym

Thank you for giving me such a useful information, it helped me a lot. Here I have good news to tell you, Toryburch products are very popular, it recently very cheap online sales, especially in its Toryburch shoes both stylish and generous, not to be missed few opportunities, Sign of view.

Toryburch

Toryburch is popular among young U.S. women's fashion brands, it is Tory Burch, founder of the American fashion industry, Ms. cutting-edge designers in setting up their own brand, had worked at Ralph Lauren , Vera Wang, Loewe and other big steeped for many years, won the fashion essentials. Toryburch go a sweet and elegant lines, products, mainly women, bags, accessories and footwear, the most famous of which is its Toryburch shoes, by the United States in hot pursuit of young stars. Tory Burch's most famous appearance was the trend in the U.S. series "Gossip Girl" in Victoria Blake Lively Serena played gold sequined dress worn by Hollywood leading IT Girl Paris Hilton is its fans.