EN HELDAG PÅ STADION

image2548

Anmälde Lilla-E under hot till Mini Maran ...eller rättatresagt..han hotade mig..:-)
-Jag ska OCKSÅ springa det där i år! Hör du det mamma! Du m å s t e anmäla mig !
Har jag nämt förrut att han är mycket bestämd min lilla kille? ;)
W har sprungit förr men det här är första året E fick vara med "lagligt", han har varit för liten förrut.

När det är några års åldersskillnad så borde man (jag) kanske förstått att starttiderna var lite olika, för det var de.
E sprang klockan 10 imorse och W kl 14.15. Sååå....Jag har varit på Stadion en stor del av dagen idag.
Det var jättekul iallafall och vi träffade som vanligt på många vi känner från skolan och fotbollslaget.
W fick jättefina rosor och E var överlycklig över sin förtsa "riktiga medalj".

Sprang ni Mini Maran när ni var mindre?
Eller har någon  kanske gett sig på "the real thing" dvs. Stockholm Marathon?
Jag har sprungit Lidingöloppet en gång när jag var 1o år och det är nog allt på den fronten; )
8 kommentarer
Tiina

Vår ruset har jag sprungit och sen Tjej milen, men där slutar väl allt för mig ;)

hannahsthlm

Tiina: åhh..det var mer än mig det ;)!

caroline.

mini maran, min kompis bror som typ är 7 år sprang - och vann! Han kom stålt med storasyster till simtävlingen och visade upp den för alla, såå sött !

Mikaela

victorialoppet varje år sedan jag var sju:) och kroppkakslunken en ggn(vilket namn va XD)

hannahsthlm

caroline:åhh..så svårt att vinna ju..vad duktigt av honom :)!
Mikaela:ha ha...härliga namn ;)!

Cecilia

Ingen riktig mara för mig än, men många minimaror har det blivit och lidingölopp oxå!

hannahsthlm

Cecilia: Va kul:-)!

Abellinea

Great site! Lots of useful information!