Det var en gång...

....en vandrande vålnad som visade sig vara...jag.

För att inte skrämma baby Stella på hennes dop imorgon med mina insjukna ögon så tror jag det är bäst att jag snarast går och lägger mig.
Ska försöka lägga in bilder  imorgon innan lilla familjen trippar iväg så ni får se våra klädval:-)!
Kan inte lova att jag hinner, annars lägger jag in dem efteråt.
Killarna ska vara rosa och jag tänkte vara svart/vit, det funkar väl i kyrkan ?
Jag tänker vara det iallafall, prövade en turkos klänning men det känns bara inte...jag.

Svarar på alla era kommentarer imorgon kväll!
Ska försöka hinna sammanställa SVARTA LISTAN imorgon också.

Hannah

Dagens sötaste:

Jag och Lilla-E går förbi Mc Donalds där det sommartid är massa måsar.
Jag gillar inte måsar (vem gör det eg? ), de brukar ta våra pommesfrittes.
Lilla-E äter glass och väser lite konspiratoriskt från vagnen:
- Mamma, gillar de där svasarna glass?!

Ha ha...inte lätt att hålla reda på svanar och måsar och allt med fjädrar alla gånger ; )!
4 kommentarer
Mathilda

Å vilken söt pojk du måste ha! ;)

Tiina

så sött sagt :) svart/vit funkar absolut i kyrkan, bara det är lite mer vitt ;)

hannahsthlm

Mathilda: Hi hi ..;)!
Tiina: Det blev nog lite mer svart..ha ha..men det gick bra ;)!

Vetlenatalia

Hi, I just wanted to say that I really like your site!