Dålig Sämre Sämst


bild 1                    bild 2                  bild 3

Nu är det på tiden   att vi börjar svartlista lite butiker här också, självklart med liten motivering så ingen bara tror att vi dissar dem för att vi vill..Vi dissar dem för att det orsakat oss problem som vi inte tycker är acceptabla.

Jag använder ju  image2552denna symbol med skallen när jag svartlistar makeup så därför tänkte jag ni skulle få hjälpa  mig att välja en symbol som kan användas när vi ska dissa butiker..så vi inte blandar ihop begreppen!

Du kan välja nr 1 nr 2 och nr 3 av bilderna ovan.
 Den bilden som ni tycker passar bäst för att symbolisera "missnöjs-butik-listan" kommer jag välja!
 De är rätt "scary" alla ...så någon borde passa fint! ;)

Sååå....rösta på....ni har till på Onsdagkväll på er!
Sedan kör vi igång och listar..så fundera om du är missnöjd med någon butik eller nätshopp.

Hannah♥

19 kommentarer
Angelica

bild 2 var tuff ;)

Käthe

Haha, vad skoj! :)) Jag röstar på bild nr 3.

Marie

Kul! Jag tycker nummer 3.

Malle

Haha, du e så rolig.
Bild nr 3 :)

Fröken SötSur

Ha ha ha...jag dööör, vilka roliga bilder! Nr 1 eller 3;)

Linda

Haha, det är inte många som kan vara så söt trots arga miner =)
2:an tycker jag.

mia dh

2:an :). Ha det gott...

nollåttan

bild 3 var rätt bra, hehe.
jag säger självklart mrsH, och du vet nog varför. ;)

sophie

Bild nr: 2. helt klart!

Anna

Oj, jag vet faktiskt inte vilken...
Så jag gör det svårt för dig och röstar både på 2:an och 3:an!

Moa

Haha ettan, lätt ;)

Lina

Bild tre =)

Ebba

Haha, vad roligt :P Hmm..jag gillade nr 2. Ha en bra dag!

Anna - TopLook

haha :) röstar på ettan då! Anna

Tiina

bild nr 2 :)

Jelena

Jag tycker ettan!

vlina

trean!

Lina

3!!

Majéla

Ettan helt klart! :)