Dagens shopping del 2

Skulle just springa iväg och hänga på låset på Apoteket efter en morgon i telefon med dr Johansson på husläkaremottagningen. Fiffigt när de kan skicka in recepten elektroniskt så man kan hämta dem på vilket apotek som helst, sånt gillar jag.
Jag mådde dock inte bra imorse, långt ifrån, skakade och hostade och jaaa..jag tog helt enkelt en liten shoppingpaus framför datorn innan jag gav mig ut.

Gick förvånansvärt lätt att navigera omkring på Nelly rean kl 10.15. Det mesta som man kunde tänka sig fanns kvar i normala storlekar dvs.inte enbart XL ;)  Dock var det inte jättemycket jag fastnade för....men ändock blev det endel som slank med.
 
Klicka om ni vill se större bilder!

♥ Bikini från Friis & Co
♥ Björn Borg undies till Söta W
♥Paul Frank minishorts
♥ Paul Frank linne med söt spetskant upptill

sen tror jag även jag beställde  Paul Frank Undies, Friis & Co solisar, Ichi tunika lilarandig och...neej..kanske inget mer? Minns inte riktigt..var som sagt inte såå pigg och kry då!
Visar allt när det anländer sen istället. Fårse om det är något att behålla :-)!

Shoppade ni något på Nelly:s rea eller ska ni göra det ?

Egentligen gillar jag inte rea. Men nätreor tycker jag är lite kuligt, det blir lite som sport..;)..men utan armbågar och den fysiska ansträngningen!                                   .
23 kommentarer
sofia

jättesnygg bikini! :D

delinda

fina saker =) ja d brukar vara kaos med strl

hannahsthlm

Sofia: Ja..jag hoppas på det :-)!
delinda: Ja..man får vara glad om det finns S och M kvar..vilket inte alltid är fallet:/

Cecilia

Söt bikini!

Fröken Fredag

Jättefin bikini!

Lina

Krya på dig, hoppas ni blir friska snart så ni kan njuta av sommarvädret!

Liza

Oj, vilken SNYGG bikini! :D Kram!

Mi

Snygga shorts! :)
// Mi.

Jelena

Jag hittade inget jag ville ha (i rätt storlek), så det blev inga fynd för min del, tyvärr :(

Amanda

Jättefin bikini, själv hittade jag inget kul på rean.

Tess

Hittade inget jag ville ha :(
Men f*n att jag missade Paul Frank-shortsen! SUPERSÖTA!!

åsa

ja,några fynd 2 par shorts,1 klänning
samt en tröja, hoppas att det sitter bra.
väntar även på paket från 3 andra ställen
spännande.

hannahsthlm

Cecilia & Fröken fredag: Ja! Hoppas den passar !:)
Lina: Tack söta:)!
Liza: Hoppas på det ;)!
Mi: Ja, de ser söta ut :)!
Jelena: Va trist då..men då har du ju pengar över till annat iaf :)!
Amanda: Ja jag hoppas den är lika fin i verkligeheten!:) Va synd att du inte hittade något !
Tess: Aj då..synd du missade dem..finns de inte kvar nu? Fanns i flera storlekar igår..men de kanske är helt slut nu?

therese

Klickade hem lite grejer bl.a. leggingsen som du skrev att du beställde för ett tag sen (inte för att dem var på rean men när jag ändå betällde så...).

Mathilda

Ja, men hör av dig om inte deen lila tunikan funkar ;)

Aura

Härmed utmanar jag dig att också visa upp vad du har i ditt badrumsskåp! ;)kram

Att ha det gott

Här är en till som shoppat förkölningsmedel idag

Mirabella

Fniss.... hade det varit jag som skrivt detta:
Det mesta som man kunde tänka sig fanns kvar i normala storlekar dvs.inte enbart XL ;)
så hade jag istället skrivit:
Det mesta som man kunde tänka sig fanns kvar i normala storlekar dvs.inte enbart xs och s. ;)
Vad är normalt och vad är inte normalt? Är det alltså onormalt att dra XL????? Njaee......
Ha det gott! ;)

fashionho1ic.

söt bikini

Fröken SötSur

Ååååh...jag är sugen på att shoppa lite mer....blev ju bara två plagg för mig;)

Kristina

Jag köpte beige Penci Skirt för 89 kr från AA och rosa bh från Hanky Panky, rätt nöjd!

Tess

Hittade bilden du har men det är bara för linnet.. Inte för shortsen. Snyft! :(

Ami

Jag köpte friis & co solisar och björn borg underkläder... Hade även en jättesöt bikini i varukorgen samt ett par miss sunshine shorts men tog bort båda när snåljåpen kom fram i mig.. ångrade mig idag och gick in för att beställa.. men så klart var bikinin slut! hur dum får man vara? åååå.... :)
Bikinin du köpt var grymt snygg...