Vinnare!

Lea med bloggen  goodybag har vunnit  Wella Lifetex inpackning för  Rött hår.
Lotta   (utan blogg) har vunnit  Wella Lifetex inpackning för Blondt  hår.

Berätta gärna vad ni tycker om era inpackningar sedan !

Själv har jag använt den för brunt hår och tycker den ger snygga reflexer i håret
och behåller färgen i sol och bad!

image2690


Grattis!

Mejla mig era adresser på [email protected]
så kommer inpackningarna snart  på posten!

Senare i veckan kommer BRUNETT -TÄVLINGEN.....ni är icke bortglömda ;)!
7 kommentarer
Emma

Då ser jag fram emot brunett-tävlingen då.

donnasandra

som ny-(åter)bliven brunett ser jag fram emot tävlingen. ;-)

hannahsthlm

Emma och Sandra: Va kul! Kommer nog på fredag eller lördag!:-)

Tiina

suck jag som åker till stockholm imorgon och är brunett :(

irmeli

ska försöka hålla mig uppdaterad. Jag ärju brunett...ska snart resa iväg dock..

Anonym

Elvital den rosa inpacningen är både billig och bra. Passar långhåriga och ger håret en ny glans och håret känns mycket mjukare. Jag rekommenderar den. finns att köpa på H&M för typ 79kronor.

hannahsthlm

Tiina: Ajdå..men det kommer fler tävlingar ska du se :-)! Ha det så underbart i vår huvudstad!
irmeli: Okey..du får se om du hinner deltaga då..vart ska ni resa ? :-)
anonym: Bra tips!