Very dark...

image2701
..ja bilden alltså.
Tagen igår på Sturehof, ute, men ni ser kanske skymen av skinnjackan?Lite ?
Så snygg! Har  beställt en ny  nu på H&M.
Lade en grön i korgen också....men den ska jag nog ta bort..svart är liksom mer min grej ;)!
Den är verkligen ett kap inför hösten! Storleken är normal. Jag tog en 38:a, lagom rymlig.
Supertrist att den andra försvann men som tur är går den ju att få tag i igen :-)
Värre var det med Miss Selfridge kappan..

Det är allt  lite  smått complicated på sommaren när man har jackan över  ena armen och väskan över andra armen...lätt att man glömmer något, eller att någon tar det man lägger ifrån sig.
 På vintern hänger man ju alltid in saker i garderob, då är det ju faktiskt ganska svårt  att tappa bort jackan......:P

Vi hade supert trevligt igår.
Var på Ute-companiet, Sturehof, Spyan och Labbet.
IKVÄLL ska jag INTE gå ut...Jag är ett vrak!
7 kommentarer
donnasandra

Tråkigt när saker försvinner! Fin bild!

Sessan


Hm, du ska inte kolla hos polisen då? Du har ingen aning om när under kvällen den försvann, man brukar väl annars märka när det känns tomt på armen?
Jag tappade min handväska två gånger för sju år sedan efter att jag varit ute på "lokal". Då tyckte jag iallafall det var dags för mig att dra ned på alkoholkonsumtionen. Säger inte att det behöver vara så för dig också, men ibland är det en varningssignal om man börjar tappa bort saker just då man är alkoholpåverkad.
Nu har jag inte tappar en grej på sju år ;-) Kan tillägga att den ena handväskan återkom efter ett halvår. Den hade legat i bakluckan på en taxi så länge, helskumt :-D

Bambi

Svart skinnjacka is da shit... Har en skitsnygg jag också :)

Paola

vill också ha en skinnjacka. Kan fortfarande inte bestämma mig mellan mörkbrun och svart!

Mimmie

den ser snygg ut, förut var jag helt inne i bruna skinnjackor men nu känns svarta mer snygga igen.

Agnes

vad synd att jackan försvann.
hoppas den nya blir bra :)
Kram

Niklas Eriksson

Snyggt foto. Skinnjacken ser ju bra ut, iallafall det lilla som syns.
/Mvh Niklas