Var är zebrorna då?

image2618image2619

Phuuu..Jag är trött, jag har trängts, jag har sett grisar och björnar, hört en hel massa "Stockholm i mitt Hjärta"...
Inte så super svårt att lista ut att jag varit på  Skansen  i eftermiddag/kväll.
Hade tänkt att få se en skymt av raringen  Måns  men det var rätt fullt..framför den där scenen..om man uttrycker sig milt ;)
Vi hade dock en trevlig picnic  med några vänner och lyssnade på genrepet.
Lilla-E ville självklart se djuren  sedan. Hmm....han hade nog förväntat sig lite mer ..riviga djur..som kanske tigarar..ha ha..men man ska inte förakta djärv, björn och vildssvin heller..tycker jag :P!
Lill Skansen   och getterna var uppskattat..men han var inte redo att ge sin napp till  kattungarna just idag   .
image2620
Han tyckte de verkade ha nappar så de klarade sig ett tag...de där kattungarna   Hmm..jag är beredd att hålla med....fasligt vad många det finns inlämnade där! :-)
Nästa gång kanske även Lilla-E är redo...det är ett stort steg när man är fyra år! Faktiskt! ;)


Hoppas ni haft en förträfflig Tisdag!
Härligt väder iallafall!

Kram Hannah♥
14 kommentarer
Käthe

Låter trevligt! :) Det var en himla många nappar. Sonen har aldrig använt napp så då slipper man avvänjningen av den. Får se hur det går med blöjan...

DMH/Samuel

Tack för en härlig "rapport" - och så himla många nappar se'n!

Miss

Nappinsamlingen är så söt : )

Ebba

Låter som att ni hade mysigt!

mia dh

Vad kul, jag tänkte faktiskt på dig när Måns sjöng och så var du där:))) Ha det gott, kram...

Rebecka

Fin "regnbåge" med napparna :)
Tycker det är så fint när dina bilder ser ut som Polaroid-bilder, och måste få fråga: hur gör du det?
//Rebecka

MOGI

det va en jäkla massa nappar lol

Linn

Måns är så söt. :D

angelica

Haha:)massa nappar:Dsött

Frida & Fabulous

Vilken härlig dag! :)

Anna

hej!
jag är lite nyfiken på vitaminsprayen från håkansson som du skrev om någonstans:) är den bra som ansiktsvatten? jag har blandhy, som är ganska torr på vissa ställen,och blir fort fet på näsa, panna och kinder, vilken vitaminspray skulle du rekomendera? Sen måste jag säga att du har helt fantastisk hy, har du några hemligheter att dela med dig av?:) och juste ja, pick me up sprayerna, jag har hört att doften bara sitter i i typ en halvtimme, stämmer det? är lite nyfiken på Wet garden :) ruskigt mysig blogg, och söt liten son du har! ha det underbart! kram Anna

hannahsthlm

Käthe: Åhh..det går nog bra med blöjan, det brukar gå på någon vecka när de små livet är mogna :-)!
Samuel: hi hi...jaaa..det fanns otroligt mycket FLER nappar som inte hamnade på bild också ;)!
Miss: Ja det är den verkligen..och smart :-)!
Ebba: Jodå det hade vi :-)!
Mia dh:Hi hi..vilket sammanträffande ;)!
Ha det fint du med gumman!
Rebecka: Det är ett program som google har som heter Picasa. Om du googlar på det så kan du få fram det och enkelt och gratis
ladda ner det! Lycka till!:-)
MOGI: Yes;)
Linn: Skojar du? Han är bara för söt ;)!
Angelica: Ja=)!
Frida: Ja :-)!
Anna: Abg. Håkansson så har jag inte använt dem på ett tag, även om de är riktigt bra! jag har nämligen fått en NY FAVORIT som kommer från Clarin.
Screen Mist heter den och används på morgonen som uppfräschning innan makeup, man kan använda den som Håkansson sprayerna eller vilken annan ansiktsmist som helst. Påminner ju om ansiktsvatten fast i sprayform.
Denna från Clarin innehåller sock massa nyttiga ingredienser och skyddar även din hud från datastrålining..makeupen sitter bättre och den optimerar andra produkter som tex. hudcreme som du lägger ovanpå.
Jag är helt hooked på min iallafall och kan varmt rek. dig att pröva den!
Tycker den håller hiden relativt matt under dagen.
Om du ändå är sugen på en Håkansson Spray så skulle jag rek. Passionfruit.
Blir du fet på olika partier som T-zon men är lite torr för övrigt så kanske blottingpaper från tex. model co eller Mac eller Bio Pure som man duttar på vissa partier
från Biotherm kan vara något?
Pic me Up sprayerna kan jag tyvärr inte rek. då du har hört rätt..de sitter bara en halvtimme om ens det =( Synd på så många härliga dofter..
Tack för dina söta ord :-)! Trevlig sommar!

caroline

Hehehe..ja va oxå där me min son o jag såg dej!!/Kram

hannahsthlm

caroline: Jaha...där ser man ;)!
Kul :-)