The Paket...

image2689
Bättre sent än aldrig! ;)
Här ser ni innehållet i Eleven paketet som kom förra veckan!

Foundation från Joey New York
Pure Pores i nyansen Porselain
(innehåller inget solskydd och var väldigt ljus nyans...hmmm...kanske får spara till hösten? )

Smashbox Photo Foundation Primer med spf 15
Som den vanliga Smashbox primern fast med spf 15 UVA/UVB och Dermaxyl Complex  .
Bra att den skyddar mot solen, verkligen,  men den svider lite mot hyn och gör riktigt ont att få i ögonen, så det är inget för känsliga...

Nu ska jag snart möta upp en vän och äta middag och gå på bio,
men först ska jag fixa lite saker jag inte fick gjort igår!

Vad ska ni göra?
Ha en underbar dag!♥

Återkommer med vinnarna i tävlingen sent  ikväll..om tekniken funkar vill säga:P!
9 kommentarer
donnasandra

Trevliga grejer! ha en trevlig kväll!

Fröken SötSur

Aaaah...trevligt paket! Själv har jag jobbat och tyckt synd om mig...ha ha. Ska nog beställa Laundomat från Demeter för att pigga upp mig;) Vad härligt med middag och bio.

Lisa

Alltid lika kul att få paket :)

Anna

Åh vad kul med nya produkter! Anna

Mimmie

kul! Idag ska jag nog ta det lugnt bara.

Anna

Kul med paket :) Själv ska jag se på miniserien på trean, Mord i blodet tror jag den heter. Blir nog kul, gillar thrillerserier !

Anonym

spana gärna in min nya blogg och lämna en kommentar!

Anonym

spana gärna in min nya blogg och lämna en kommentar!

Malin

Läckert! Vad är det för prover i påsen?:)