Stor & Liten

image2633
Var inne på GO i Fältöversten på jakt efter grusskor  till W. ( fotbollsskor man använder på grus alltså, man har andra dubbar på gräs)
I släptåg hade vi den lille huliganen, dvs. Lilla-E. Han är galen i sportbutiker, men galen åt det mer bra hållet om ni förstår hur jag menar..lite lyrisk sådär över alla bollar och klubbor och det mesta annat som behagar finnas tillhands. Egentligen var det  grymt naivt av mig  att tro att jag skulle komma undan med att  bara köpa nya fotbollsskor till W, självklart skulle lillebror ha  lika   .
Jag fick även snällt köpa fotbollsstrumpor(Lilla-E hade inga strumpor med sig) och sen gick han runt i det, lårhöga fotbollsstrumper och grusskor (till surfarshorts) resten av dagen och var otroligt nöjd ;)! Peace :P!

Själv hann jag inte shoppa eller kolla på nästan någonting idag.
Hittade grymt söta skor på Scorett  men då började de stänga...kanske lika bra ;).
Köpte dock en klänning igår i Västermalmsgallerian på H&M igår.
Visar den imorgon så får ni säga er  åsikt , vet nämligen ej om den ska tillbaka eller ej :/!

Ciao!
11 kommentarer
donnasandra

hihi jag ville också ha allt som storasyster fick :-P Natti!

hannahsthlm

donnasandra: ha ha..det kanske är ett vanligt syskon fenomen;)! Natti natti!

Mathilda

Å alltid lika kul att höra om dina barn, de värkar så mysiga ! :) Kram ♥

hanna

haha vad sött. Var också sån. skulle ha samma saker

Amanda

Söta skor, kul med lite färg också! =)

anne von polat

cool röd färg på skorna

n

Snygga !

Fröken SötSur

Ha ha..klart han också ville ha ;)

sandra

får man fråga hur mkt dom kosta? är ute efter ett par fotbolls skor till min kusin och dom där va grymt snygga :)

hannahsthlm

Sandra: De hade kostat 600 kr/styck( tror jag det var) men var nu på rea för 400 eller 450 kr, iallafall i den butiken där vi var! Hoppas du hittar några fina till din kusin:-)!

Teodoralvilde

Great site keep up the good work