Skor? Klänningar? Jacka?


SÅLDA!
  
                    Klicka för större bilder!

Har ni hört regeln att för varje sak man shoppar ska man göra sig av med något? ;)
Nåväl..jag ligger lite efter..på den fronten..om man uttrycker sig milt.
Har därför lagt upp TRE par  nästan helt  oanvända skor nu också på Tradera 
och du hittar dem HÄR

Kommer säkert addera lite mer saker till auktionslistan i veckan, om jag hinner, då meddelar jag självklart er!

Är du bra på att göra dig av med saker som är för små/stora etc?
Eller samlar du (som jag) tills garderoben inte går att stänga ;)

Hannah
16 kommentarer
Fröken SötSur

Ska hålla koll på dina auktioner!

Kerstin

Näe, jag är dessvärre en samlare :(

hannahsthlm

Fröken SötSur: Ja det kommer nog mer inom några dagar, du vet, när jag väl börjat..;)
Kerstin: mmm..lite som mig då!

Anonym

svar: jag tror att solen tog ett litet lov

Lina

Haha, storstädning av garderoben? :)

hannahsthlm

Puccii: jaaa..igen=(
Lina: Ja lite;)!

k

myms, om de gråa pumpsen ändå vore i min storlek...=/

hannahsthlm

K: mmm...visst är de fina..tyvärr för små för mig =(

mia dh

Dålig på att göra mig av med kläder och grejer, men nu iom detta regnväder har jag fått bort en hel del som ska lämnas i klädinsamlingskontainern...

hannahsthlm

mia dh: Ja..det är ju också en lösning..trist att slänga helt nya saker dock..Ha en fin dag!

Tiina

jag är en redig samlare, blää har ångest över att en del måste ut. Men sånt är livet, man gör inte alltid lyckade köp.

beautybible

när jag köper något nytt åker alltid något gammalt ut.

hannahsthlm

Tiina: Nej det gör man verkligen inte..alltid lyckade köp menar jag..
beautybible: Bra där :-)!

Elin

Jag säljer alltid det jag tröttnar på och jag tröttnar jätte snabbt för saker. Sedan köper jag nya saker av dom pengarna =)

hannahsthlm

Elin: Visst är det smart :-)!

Kjetilzainab

Wonderful site. Please continue this great public service.