Oh my lord...


Lilla-E har varit en juvel idag...första halvan. Resten vill jag nästan  inte redogöra för.
Nämnas kan att vi nästan blivit nermejade av en cyklist på bron mellan St Eriksplan och Kungsholmen, att jag tappade bort honom bland kläderna på H&M i Västermalmsgallerian, att han sparkade in en boll under ett rostigt bilskrälle när jag och en vän försökte äta middag på Rörstrandsgatan och samtidigt sjöng för alla gäster på uteserveringen i sin plastmobil.
Han har fått tre presenter  av mig idag och skrek för högan sky på bussen hem att han "minsann aldrig fåååår något".....
Var tvungen att tröstshoppa en mascara och ett puder när vi nästan var hemma....
Nu  är vi hemma och det lilla livet är lugnt och snällt som ett lamm...fabolous :P!
Ska pröva mitt nya puder när han somnat sen och se om det kan vara något..:-)
Tell u later !

Ciao!♥

17 kommentarer
delinda

vilken buse =) trevlig helg

Amelie

Känner igen det där,jisses vad de små liven kan slita på krafterna!

Angel

hehhe vilken sötnos =)

Käthe

OJ oj, jag trodde de blev lugnare vid 4-års-åldern. :))

Pernilla

Ska man skratta eller gråta, det är frågan....
Ps. Har du testat m.d formulations? (felstavat?)

hannahsthlm

delinda: Trevlig helg!=)
Amelie: Yeeesss;)
Angel: Jodå..det oxå ;)
Käthe: Inte alla ;)

Sofia

Haha, åh, herregud... may the forces be with you!
Jag måste säga att jag tycker att du är superstark som lever ensam med två knattar och klarar det så bra! Det kan inte alltid vara så lätt...
Ser fram emot sminkrecensionen!
Kram!

hannahsthlm

Pernilla: Vet ej ;)
Jodå jag har testat m.d. Kommer dock ej ihåg vilka produkter utöver rengöringen jag prövade prmen de är väldigt aktiva, åtminstone en del av dem. Man får läsa hur mycket av olika ämenen de innehåller och börja med de mildaste tror jag ..Huden blir säkert bra på lång sikt men jag stod inte ut med rodnaden osv. som jag fick innan det fabolous resultatet skulle komma...hmmm..
Min hudterapeut rek. iaf ALLA som är sugna på m.d att först tetsa rengöringen som är minst aktiv för att "vänja" huden. Jag gick kanske ut för "hårt" i början...inte så smart =/

hannahsthlm

Sofia: Thanks dear :-)!
Oftast har vi det trevligt ..:)
Ska försöka hinna pröva pudret...recension kommer!
Kram kram!

malin

svar: jo ;D hon har en roll..en av gäng medlemmarna typ :P så hon e med ganska mkt.

hannahsthlm

Malin: Då misstog jag mig inte då..var eeevighter sedan jag såg filmen nämligen :P!

DMH/Samuel

Gör som jag gör med mina döttrar innan vi skall på sta'n: droga ner barnen så de blir helt apatisk...eh, snälla..menar jag!

hannahsthlm

Samuel: he he...får nog ta &
pröva det nån gång ;)!

Aura

haha jag känner igen mig precis! (min son är 4 ½ )...

hannahsthlm

Aura: åhh...Lilla-E oxå ;)!

Mia

Haha...de är ur underbara i den åldern. Dottern är i samma ålder och hon håller på med ungefär samma saker...

hannahsthlm

Mia: Ja..så underbara..ska försöka skriva upp allt i en bok så han kan läsa sen ;)!