Gääääsp..4

Nej! Förstår ni hur trött  man kan bli av att ha en "marathon-fest" i 15 timmar...någon som prövat?!
Allt var verkligen så fint ordnat och det var otroligt trevligt.
Efter midnatt började nog de flesta tappa
lite fokus, ink. mig själv,men vad kan man begära?
Kom hem vid 4.30 imorse och har sovit nästan hela dagen.
Måste varit pilkastningen eller... krocketen..hmmm?;)


Imorgon bloggar jag på som vanligt, idag håller jag en lite låg profil...=/
Hmm..att bara klicka lite lätt  på tangentbodet känns otroligt krävande...gäääsp!

Vad har NI gjort denna weekend?
9 kommentarer
MariaTess

Förstår att du är trött! Hoppas att helgen varit kanon i alla fall!!! Jag la en kommentar i ett tidigare inlägg...men gör det igen för jag var nog tyvärr vääääldigt otydlig! Jag har mailat dig. Hoppas det kom fram! Du kan väl se efter när du vaknar ;) Det gäller auktionerna på Tradera. Jag vann två av dem men är fruktansvärt oerfaren på Tradera vilket gör att jag inte vet var jag kan finna var jag ska sätta in pengarna...!!! Sov sött! Kram

hannahsthlm

Maria Tess: Jag har mejlat dig två vinnarmejl ikväll, där finns alla uppgifter!:-)
Om du inte har fått dem får du höra av dig imorgon! Kram o Gonatt!

Sabor

Härligt med sol ute.Synd man är tillbaka på jobbet nu bara ;(Ha en kanon fin måndag ; )

Niklas Eriksson

Har ni haft fest i 15 timmar så har du all rätt i världen att vara trött!
Vad jag gjort i helgen...?
- Bortsett från den vanliga veckostädningen här hemma så har jag inte gjort så mycket. Mer än fixat en födelsedagspresent (Ipod Nano) åt lillsyrran.
/Mvh Niklas

mia dh

Softat på med mamma som är på besök, badat mm...

hannahsthlm

Sabor: Tack det samma! :-)
Niklas Eriksson: Ha ha..joo..det hör ju inte till vanligheten i mitt liv iaf med marathon-partyn ;)!
Ipod Nano kommer hon ju bli överlycklig för!
Hoppas hon får en kul födelsedag!:-)
mia dh: Härligt :-)!

Mimmie

jag har inte gjort så mkt faktiskt..

m

är du modell?

Fröken SötSur

Ha ha...låter grymt kul! Ja, någon gång bordet man ju varit på fest i 15 timmar, men jag kan tyvärr inte komma ihåg att jag har varit det, kanske av förklarliga själ;)