Finally...

Lite försenat, pga. den kraschade hårddisken och lite annat smått & gott..men jag har tillslut lyckats få fram en vinnare i   Brunett-tävlingen  !
Vinnaren är Nathalie  och rätt svar var/är att Lilla-E valde den  blå med delfinerna   och Söta W valde den  röda med koalan  !

( Själv hade jag valt den svarta med elefanter..solklart..men det var ju inte med i tävlingen..precis ;)

Priset som delas ut denna gång är ett brunett-balsam  från  SUNSILK   .
 Nathalie som vunnit denna gång  får mejla mig sin adress på :[email protected]
så kommer vinsten snart i brevlådan!

För er som tyckte det var lite orättvist med en brunett-tävling så hade det ju precis innan varit en tävling för just blondiner och redheads...så egentligen var det bara rättvist .-)!



Snart kommer en NY  tävling..håll utkik i veckan!

Kram hannah
5 kommentarer
delinda

väntar med spänning =)

hannah

delinda: Den kommer vara öppen för alla;)!

Lotta

Hej Hannah, jag har missat och kan inte hitta vilka Lacoste skor som var dina, vita eller svarta? Kram

ida

va kul med alla tävlingar du har :) fortsätt med det!

hannah

Lotta: Åh..jag vet..jag har missat det..tell u tomorrow ;)! Kramis!
ida: =)