En oväntad semester!

Utan barn och dator har jag haft.
Hårddisken krascahde ca 1 timme efter klimparna åkt i Lördags, jag hade sååå mycket att göra på datorn...jaa..ni förstår säkert paniken.
Allt var stängt under helgen och i Måndags lämnade jag i den...just got it back :-)!
Alla mina bilder och inställningar är b o r t a...jag vet..tyck lite synd om mig..Måste ladda in alla program och cameran igen..har inte hunnit..men imorgon kanske kommer lite bilder!

H&M Höstbeställningen kom till mig igår. Svarta skinnjackan är dösnygg! En riktg keeper!
Ni ska få se när det funkar att ladda upp bilder igen!

Nu ska jag göra mig iordning och gå ut på lite party ikväll!
Har blivit mycket middagar senaste veckan..på ett sätt är det bra att vara utan dator..men tråkigt oxå.. ;)!image2689

Joey New York Pure Pore Foundationen var verkligen super ljus..Mejla mig om ni vill köpa den billigt!
Jag brukar ju ha ljusa foundations men den här var för ljus tom. för mig!

Ha en underbar afton!

Vad ska ni göra?:-)

Pssst:
Imorgon ska jag ta i tu med allt som har med bilder, tävlingar ,mejl etc. att göra....Just nu måste jag bara släppa datorn lite för det var ett stort projekt att få hem den och installera den..tror jag ska ta ett  litet glas champagne och fira att jag kan blogga igen :P!
12 kommentarer
Sussi

Åh stackare! Jag var också ganska nyligen med om det och alla bilder och sådant försvann :(

Lejla

Ja det är faktiskt lite spännande med 18årsdag inom "kort" :)
Kul att du titta förbi på min blogg.

hannah

Sussi: Ajdå..ja då vet du hur det är =(
Lejla: :-)

Fröken SötSur

Kul att du är tillbaka! Jag måste kolla in den där skinnjackan. Ha en bra kväll!

Käthe

Vad skönt att du är tillbaka. :) Spännande att få se skinnjackan.

Niklas Eriksson

Tråkigt att höra att du förlorade programmen. Hoppas ominstallationen går bra.
Ett tips: Skaffa en USB hårddisk och kopiera över alla viktiga dokument på, som backup. Eller bränn in dem på CD/DVD.
/Mvh Niklas

Niklas Eriksson

Attans jag glömde att skriva...
-skönt att se dig tillbaka på bloggen igen!!
/Mvh Niklas

Lottisin

åh, jag vill ha min skinnjacka också! kommer väl först nästa vecka tror jag... :(

rainbow

najs blogg du har..

anina

Vad roligt med paket!
Ha en trevlig helg!

Sabor

Äntligen fredag !!!Ha en underbar sådan : )

sandra

heej johanna
hoppas allt är bra och att du har en underbar sommar skulle bara säga hej puss och kram diva sandra