Det andra...

image2610

Lovade ju att visa vad som mer fanns i Nelly paketet som kom förra veckan.
Mini skirt från AA var med och den ska jag behålla. Tog M och den är inte stor men som namnet säger...en mini skirt    ;) Beställde även den randiga tunikan från Ichi men den gillad jag inte irl så nu är den på väg tillbaka.

Någon/några undrade om AA leggingsen.Är man lång och smal så tror jag S funkar för de är stretchiga.
(Funkar ju även på mig som inte är superlång, de anpassar sig efter kroppen )

Vilket väder vi har fått. Man blir ju verkligen konfunderad..ena dagen regn och 10 grader och nästa strålande sol och medelhavsvärme. Gick igenom mina bilder från helgen..ha ha..kanske får räcka med de jag publicerat ;)!

Vad har ni gjort idag?
12 kommentarer
Karin

nice med paket:p

Fröken SötSur

Jag jobbade min första dag idag, var tvungen att trösta mig med lite shopping sen;) Ha det bra! Kram.

hannahsthlm

Karin: Jo det är ju alltid trevligt :-)!
Fröken SötSur: Åhh...så du började mitt i "semestern",aja.. hoppas du fått några
roliga arbetskompisar iaf :-)!
Klart du måste unna dig lite shopping ! Lycka till med
jobbet nu då! :-)Kramis!

annika

Är det bara jag som kan känna en släng av "paketberoende"...?

Lollo

Kolla in!!!!

Malin S

Packning inför morgondagens bilsemester till La France har jag pysslat med idag.

hannahsthlm

annika: ha ha..det där var samma paket som lame leggingsen..från förra veckan ;)! Inget nytt paket i sikte denna vecka iaf .-)!
Lollo: Ok
MalinS: Åhh..ha det tres bien ;)!

Helena

Vist har det varit en härlig dag, synd att man var tvungen att jobba.
Kjolen är så snygg :)

hannahsthlm

Helena. Ja den är fin och underbart mjuk och skön :-)! Ha en fin vecka trots jobb!

annika

Heej, kommentaren om paketberoende var ingen pik till dig, utan jag menade mig själv - jag kan känna mig "beroende" av känslan att vänta på ett spännande paket...

hannahsthlm

annika: hi hi..visst kan jag känna igen den känslan oxå ;)! Det är ju roligt att vänta på något..:-) men ibland får man "ta ett break"..eller så ;)!

Terjeagathe

Very nice site. Will sure visit again.