Dagens Makeup

image2639image2638

Nu ska Lilla-E och jag rusa ut..kanske shoppa lite..vad ska man göra?? ...
Bada,minigolf  och fotboll är uteslutet i regnet =(      
Ifall enligt mig ;)

Dagens Makeup består av:

1.Model Co Primer
2.CLINIQUE Superbalanced Makeup (foundation) Nyans: nr  01 PETAL
3.Laura Mercier Secret Concealer  Nyans: Undercover 1
 (se lilla bilden, det är 2 concelers i förpackningen, jag har använt den ljusaste)
4. ISADORA Mineral compact powder  Nyans: nr 20  Translucent Sand
5.Kanebo Cheek Colour (rouge) Nyans: CC02 Orange ( Blir mer persika än orange på, se lilla bilden för rouget i förpackningen)
6. Lancome  L`extreme Mascara  Nyans :Svart
7.H&M Dipliner(flytande eyeliner) Nyans: Shimmering brown

Ha en underbar Måndag!

Tack för alla BOKTIPS och åsikter om H&M klänningen, jag behåller den..nog ;)!
19 kommentarer
Towa

Härlig make up och rolig grej att blogga om

Kerstin

Du är så söt. Söt som socker .)

Marlene

Fin make! Classy :)

Maria

Jag blir bara så pigg av att se dig! Vacker som en dag!

Amanda

Riktigt trist väder, då är lite shopping bra! =)

Sabor

Snygg makeup ; ) jag fick just hem en bokbeställning på 9 pocket.Se min blogg om det är ngt tips för dig ;) kram

Jordii

fin sminkning :)

Angie

Supersnygg makeup! Jag älskar Cliniques foundations! Om du inte har testat deras Superfit foundation - do it! Den har liiitelite shimmereffekt som passar perfekt nu på sommaren!

Mia

Fint sminkat! :) Själv har jag kört med osminkat idag :D

Linn

gud så fint sminkad du var!

LEA

Regnet förstör allting. Bara shopping som återstår och det tackar man ju iofs inte nej till =P

Fröken SötSur

Jag är fortfarande sugen på att testa den där primern. Hur är den jämfört med Smashbox?

Ebba

Snyggt! Mer "Dagens makeup" !! :-D

hannahsthlm

Towa: Va kul att du tkr det :-)!
Kerstin:Tack raring!.. Och det är ju du med :-)!
Marlene: Tack!
Maria: Åhh..va glad jag blir :-)!Tack!
Amanda: Jaaa..så sant! :-)
Sabor: Tack!Ska kika in!:-)
Jordii: Tack, va kul att du tkr det! :-)
Angie: Nej har faktiskt inte prövat den, kanske får lov att göra det snart ? ! ;)
Mia: Osminkat känns ok det med ;)!
Linn: Tack söta !
LEA: Håller med...dumma regn=(
Fröken SötSur: Bättre..enligt mig..pröva! :-)
Ebba: Tack! Det kommer mer framöver,det lovar jag :-)!

DMH/Samuel

Lovely!

hannahsthlm

Samuel: Thanks dear :-)!

Medialosangeles

Great website and thanks for sharing.
If you ever need to exchange links please contact me.

Augustcelebrity

I like your website alot...its lots of fun...

Augustcelebrity

I like your website alot...its lots of fun...