Yesterday

Här är man inte  särskilt pigg och alert idag vill jag lova;)!
Hade dock en treeevlig kväll igår med  bla.goda drinkar, champagne och karaoke hemma hos en vän, sedan utgång!

Här ser ni gårdagens outfit:

oversized halterneck top från H&M
svart kjol  från H&M barnavdelning
American Apparel Leggings
Overknee strumpor från Lindex
Höga skinnstövlar från Scorett

:52049-1973

Här är lite bilder från kvällen när jag sjöng..ha ha.. det händer inte   ofta ;)!
52049-1975

Har ni   haft något  roligt för er i helgen? :-)

Ha en skön Söndagskväll & Blås inte bort i stormen...fyyy vad det blåser ute nu!

Kram hannah♥

Jag svarar på kommentarer imorgon under inlägget  Hannah goes budget    .(och någon annan mekeupfråga om jag missat svara) Ikväll är jag föör trött att tänka klart ; )!
23 kommentarer
Käthe

Du var jättesnygg! En riktig Star! :)

Malin A

Va söt du är och va kul med karaoke !

hannahsthlm

Käthe: Tack söta ;)!

Malin A: Tack! jaa..vi hade fruktansvärt kul!=)

Z: Va roligt =)!

Z.

Åhh, gillar din outfit supermycket! :)

sura tanten

Ha ha...vad kul! Ååååh...karaoke! ;)

Jo, då, visst har jag haft en trevlig helg, trots att jag mest var i dvala hela gårdagen efter att ha sovit 3 timmar. Huua...nya friska tag!

hannahsthlm

suratanten: Jaaa...karaoke är ju inget jag sjungar varje helg precis..såå..det var ruskigt kul:)!

Guuud..förstår din gårdagsdvala..idag har jag befunnit mig i något liknande ;)!

stina

du är så fruktansvärt söt!! Blir helt glad när jag ser dig hihi :D

Martina

Vad fin du var i helgen då!:)

Malin

coolt tjejen =)

hannahsthlm

Stina: åhh..så snällt skrivet!=) tack!

Martina: Tackar=)!

Malin: =)

Fatima

Åh! Karaoke är bästa partytricket! Älskar det...lite väl mycket kanske, har jag väl börjat är det svårt att få mig att sluta ha, ha... Min helg har gått i lugnets tecken, det är allt min ekande tomma januariplånbok har råd med! Hata csn!

Mimo

Hehe gulligt när du sjunger och håller i drinken ^^

LinaJohanna

Du har så gulliga kinder :) är av någon konstig anledning besatt av just kinder och ögonbryn och dina kinder är jätte fina, riktiga äppelkinder...

Diana

Så söt du är! Älskar bilden där du sjunger! ;)

Mia

Tjusig var du, vi har har haft lugnaste helgen ever, inte ens ett besök...
Men helt ok ändå, men lite mer action vill jag nog ha i veckan och absolut till nästa helg..
Ha en härlig måndag

Sandra

Hej tack för kommentaren och jo jag hade jättekul :) Du verkar ha haft en kul kväll också , ser ut så på bilderna =) Jättefin klänning förresten! kram

Sandra

Eller ser förresten nu att det är en top och kjol :)

Anna - TopLook

Fint! Gillar verkligen dina stövlar! Anna

jen

Kareoke är ju så fruktansvärt kul! Även om det inte alltid låter fantastiskt. Inte för mig iaf. :D

SweetCatwalkCity

Åh, vilka härliga bilder! :)

sofia

Så himla söt och fin som alltid, älskar stövlarna!!

hannahsthlm

Fatima: Jaaa..det är svårt att få MIG att sluta sjunga också när jag väl börjat..vill jag lova ;)!

Mimo: hi hi ;)! Ser helt gaaalen ut ju...

Lill-Johanna: Tack snälla söta :)!

Diana :Åhh.. tack ska du ha ;)!

Mia: ohh..så kul att du vann min tävling då;) Det väger kanske upp liite mot den lugna helgen;)! ibland kan man dock behöva "bara vara" också!=)

Sandra: japp..hade super kul=) tack!

Anna: tack tack!=)

Jen: verkligen inte för mig heller..låter såå bra..allagånger ;) MEN..riktigt KUL är det allt=)!

SweetCatwalkCity: Tack=)!

Sofia: Tack raring=)! Hoppas du haft en härlig helg!

Lukasgabrielle

Hey, this is a great site, I learned a lot!