Vår?

Hej raringar!

Tack för alla söta kommentarer! Ingen kunde vara gladare än jag för mitt  nya lockiga hår  ;)
Nästa projekt  (i februari) blir slingor i olika guld nyanser..till våren  vill  man ju  absolut ha highlights  i håret..ellerhur!?

 Två som lyckats hitta  de rätta   nyanserna  enligt mig.
Slingor måste  faktiskt matcha ens ansikte... för att vara  snyggt   !

   
Och....jaaaa..jag skrev  vår  ...det känns ju verkligen som det   i luften...i Januari!!!
Jag hade min Busenel kavaj idag..strange.. ..normalt i Januari måste  man ju ha mulligaste bulligaste michelingubbe- täckjackan för att överleva dagen ....men men..jag klagar inte ;)!

Däremot är det lite smått trist att klimparna  är sjuuuka...
Bloggen kanske blir aningen försummad..men då vet ni  varför  !

/hannah♥
14 kommentarer
ELIN

okej
1. är det du som är på alla dina bilder högst upp?
2. är du modell?
3. hur gammal e du ?
lööööööv

hannahsthlm

Elin:
okey..;)
1. Jaaa..(om man bortser från bilderna på de små killarna ;)
2. Nej inte nu
3.31

mikaela

gillar verkligen posh i kort hår!

Z.

Jag är supernöjd över att slippa vintern och kylan. Huden mår bättre (den hemska torrheten har jag hittills sluppit), de stora jackorna kan man lämna hemma, man slipper oroa sig för is och halka (dvs. ramla, göra bort sig OCH göra illa sig) och ja... det finns många fördelar med bar mark och milt väder enligt mig! ;) Skulle dock inte tacka nej till mer sol, varmare och ljusare dagar.

hannahsthlm

Mikaela: Jaa..och långt..hon är söt iallt tycker jag ;)!

Z: Japp..huden mår ju priiima=)! Jag är helt nöjd med detta Januari väder men det är ju SÅ konstigt..det BORDE ju vara snöstorm ute..inte regn! Imorse var det soool och klar blå himmel och fåglarna kvittrade..kändes som Mars eller April.
Aja..om inte vintern hr behagat komma vide denna tidpunkt får vi hoppas han hoppar över det helt iår..:P NU vill bara ha sommmar fooort!=)

Mia

Jag håller med dig, tycker verkligen att vi kan slopa vintern nu och ta in våren istället...

Sessan

Du är jättefin i håret! Ja vists får man vårkänslor! Tack "klimatförändringarna"(?) ;-)

anina

Ja highlights funderar jag på att göra nästa gång!
Vad fin du blev i håret.

Ha en fin dag! Kram.

hannahsthlm

Mia: Jaaaa=)

Sessan: Tack! jaaa..på ett sätt är man ju tacksam mot klimatförändringrna..men samtidigt oroli för vad det kan betyda i "långa loppet"..hmm...Kramis!

Anina: Ja..det är SÅÅ snyggt!
Tack!=) Kram!

Diana

Åh, tack för den påminnelsen! Måste ringa och boka tid hos frisören nu på en gång! :) Tråkigt att dina pojkar är sjuka. Hoppas de kryar på sig!

hannahsthlm

Diana:åhh.gör det..highlights piggar verkligen upp!=) Tack!jaa..klimparna.. De är allt lite enländiga men kryar på sig för fullt!

t.j.e.

Ja slingor i håret till vår/sommaren hör verkligen till. Lite färg i ansiktet och lite ljusare i håret blir man ju hur fräsch som helst=)

hannahsthlm

t.j.e: garanterat ;)!

Anna

Ja, nu är det vår! eller snart... =)