TRY AGAIN...

ha ha...Lite tragikomiskt...Igår drog jag ut hela den lilla snörvliga familjen i ottan för att gå till husläkaremottagningen...i typ 15 graders kyla... vi väl kom dit var det helt överfullt och vi fick snällt emigrera därifrån.
Idag  kommer jag göra ett nytt försök..jag är såå otroligt anti  iden..men det känns  nödvändigt.
Hemskt att behöva väcka barn som sover...när de liksom sover av sig själva...och inte egentligen behöver  stressa iväg på moronen till skola etc.
Mina  barn är iallafall sådana att är de friska så går de upp  av sig själva väääldigt tidigt...nu är de ju inte det och skulle säkert sova till kl 10 om de fick chansen..men det får de inte....här ska tas halsprov!

Brrrr...../Hannah♥
9 kommentarer
nollåttan

haha,jag jobbade på vårdcentral och attans vad många halsar man kollade och vad många halsprov man ordinerade i dessa tider..och de eviga öroninflammationerna!lycka till!

fiorella

hejsan

har tänkt lägga bud på din lancome kräm på tradera, tänkte höra hur du vill ha betalningen?

svara gärna i min gästbok eftersom jag inte alltid kommer ihåg att kolla här :)

sura tanten

Lycka till nu då!

Sessan

Oj, vad jobbigt med dessa sjukdomar. Jag måste ha riktig tur, mina barn har ALDRIG måstat gå till Vårdcentralen. Men så är jag gift med en nästan-doktor också, han tycker man bör vara halvdöd innan man söker vård ;-)

Hoppas klimparna kryar på sig snart!

Käthe

Det tar en emot att väcka ett barn som behöver sova. Krya på er.

hannahsthlm

nollåttan: åhh..där ser man..jaa..de lär ha full rulle på vårdcentralerna lander runt denna årstid!;)

fiorella: Det står vid auktionen men jag kan skriva hos dig senare också!=)

sura tanten: Tack snälla=)! Det gick bra..W fick pencillin och var super duktig!

Sessan:Tack! Ojj..vilken tur ni har haft! Verkligen=)!Vi går heller aldrig förren vi är typ "under isen"..nu behövde stora killen pencillin..så det var tur vi gick upp i ottan!

Käthe: Tack! Ja..det tar verkligen emot..=/

Frida & Fabulous

hatar vårdcentraler. och tycker synd om er med barn som måste dit, inte barnvänligt direkt!!!

hannahsthlm

Frida: neej..men AT-läkaren idag var super snäll..så det var braa iaf :)!

nollåttan

jaaa,at läkare är nice,oftast tar de sig lite mer tid också.var snälla mot dessa underbetalda stackare säger jag!:-)