Trodde väl det...

Jag fick ett mejl från Nelly  att min YaYa kjol inte kommer....=/
(Läste hos Johanna  för några dagar sen att hennes kjol inte kom..så jag trodde inte min skulle skickas heller..)

Jag klickade ju hem den på rean den 28 Dec tillsammans med lite annat.
(de övriga sakerna kommer snart..hoppas jag?)
YaYa kjolen  jag beställde  är likadan som den på bilden fast brun/beige..men... nu finns den inte längre...är helt slut... allihopa ...hos tillverkaren....det är verkligen synd=(
52049-1925

Har ju ytterligare en sådan här YaYa kjol med grå/svarta rutor och den är verkligen en  favorit  .
Så supportisk till leggings och cardigan ..och varm!:)

men men..jag får väl nöja mig med den jag har....

Den röda finns iallafall till försäljning   HÄR..den är för liten för mig...men urfiiin den med!
(fler auktioner som avslutas idag...klicka på länken för mer info)

/Hannah♥
10 kommentarer
Joline

mm så var det för mig och en tröja..men fick 354kr i nellypengar istället för missen...det var nice :) fast trist hade velat ha tröjan också..ville även ha röda kjolen från yaya..

clara

vad tråkigt att den är slut..den var ju assnygg! :)

Kelly

Åh vilken fin! Skitsnygg till svarta overknee strumpor! :-)

hannahsthlm

Joline: va bra att du fick nelly pengar då..trots allt=)!
kan du ha XS kan du köpa den röda av mig!

Clara: Ja=(!Såå trist..

hannahsthlm

kelly: Japp=)!

Fröet

Va! Jag har inte fått pengar när det jag beställt inte kommit. Nu ska jag fan klaga!

Johanna

Ja som man trodde, tråkigt som sagt!

Becccan

Tänk att sånt där alltid händer när det gäller Nelly! :S

Klara

Talade med deras kundtjänst då det tog 6-7 dagar innan jag fick mitt paket, då sa dom att shoppen hade brakat ihop under rean så massa plagg hade sålts som inte fanns, men mitt fanns. Kundtjänsten var själv trötta på det och dom skulle byta system då det har strulat hela hösten för dom. Den som lever får väl se...

Lottisin

vad tråkigt att det inte blev ngn kjol... :(