Tack!

 Mahir Pr byrå genomför en bloggundersökning i samarbete med mig och en del andra bloggar.
Häromdagen när jag försökte lägga upp en länk här i ett inlägg fungerade det inte sååå bra...men nu går det utmärkt; )!

Du kan nu gå in på länken nedan! (längst ned i detta inlägg)
Länken finns fortfarande ÄVEN i min länkspalt till vänster under BLOGGUNDERSÖKNING också!

Du kan både hjälpa till att kartläga bloggvanor samt tycka till om just min blogg....det tar bara någon minut och du är helt anonym!

Tack till alla som tar sig tid! /Hannah♥



Svara gärna på  bloggundersökningen  som du hittar HÄR





4 kommentarer
Kerstin

Absolut - det är jag med på :) Kram.

hannahsthlm

Kerstin: Tack tack! kram=)

Qaroline

Gjorde undersökningen för någon dag sedan : )

hannahsthlm

Qaroline: va bra=)!