Rätt svar...

Nu går det  inte att  gissa  längre i Sant vs Falskt   tävlingen!
 Jag kommer lotta fram en  vinnare under dagen! promise...kika in ikväll!=)

    1. Jag har bott i paris = Sant
(år 2001..i 6 månader ungefär )

    2. Jag har varit med och skrivit en bok med min pappa och andra skribenter= Sant
( jag skrev lite tillsammmans med min pappa i en bok som gavs ut när jag var 16-17 år någonting)

  3 jag har vait på fest med prins Albert och prinessan Victoria= Sant
( Det var år 2001 i Speptember (tror jag) på Sophie´s bar ,som inte längre finns, en kompis till mig var lite intreserad av Ulf Ekberg i gamla Ace of base och vi var dit bjudna av honom.
Vickan var hur trevlig , rolig och lugn som helst ..om Albert kan man nog påstå motsatsen..;)

4.jag har varit med i en musikvideo= Sant
Jag har ju pluggat teater och sökt en del skådisuppdrag i mitt förflutna..såå..visst jag har varit med i en musikvideo.  Ni kommer ihåg söta Martin..den ljushåriga som var tillsammans me Dilba? Ja..han var det då..nu är de ju separerade sen länge.
Jag var iallafall med i hans video "de säger att alla gråter" år 2002. Det tog ganska lång tid att spela in men det var roligt...Söta W var med hela tiden och kollade..de filmade honom också för att han var så söt..men det klipptes tyvärr bort ur videon..

5. Jag har lyssnat på samma cd-singel en hel dag= Falskt
Jag är ganska  ombytlig av mig..kan aldrig tänka mig att jag har gjort det...jag byter musik  väldigt ofta  =)

6. Jag har varit på samma efterfest som Marcus Schenkenberg= Sant
Det var år 2001 (december) och det är nästan lite synd   att det har skett.. Jag tyckte han var rätt söt innan, ganska långt innan om jag ska vara ärlig för jag har mött honom ute förr och han är inte den mest...sociala...eller vad man ska kalla det ;)! På denna fest kan man inte säga att min bild av honom ändrades till mer positiv..men han är snäll och så..absolut=)!

7.  Jag har köpt en La Mer creme för 10 000 kr= Falskt
åhh..OM jag gör det..då får ni inte bara acceptera det..ha ha....ingen borde någonsin köpa en creme   för 10 000   kr.. hur himla braaa den än är   !=)

ohh..ha nu ha en fiiiiin Måndag/Hannah♥
21 kommentarer
Käthe

Jag trodde du köpt en dyr kräm. Se fel man kan ha. *haha*

Angelicas Closet

När jag var i Miami gick Marcus Schenkenberg förbi mig på gatan. ;)

Sessan

Jag gissade i mitt stilla sinne att CD var falskt, men var inte helt säker. La mer cremen var jag osäker på dock, 10 000 är väl inte så farligt dyrt om man har en hel del pengar menar jag och jag har ingen aaaaning om hur fett ditt bankkonto är/varit :-)

Sophie

Hum, gillar du inte dina goodiebagsaker?!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

sura tanten

Ha ha...kul att läsa! Ha en bra dag du också!

hannahsthlm

Käthe: neej..inte en La mer..har jag aldrig gjort ;)!

Angelicas Closet: där ser man;)

sessan: ha ha..neej..10 00 på en väska kan vara ok..men inte på en creme ;)!

Sophie. Just loove goodiebagssakerna ;)men.. vi fick ju dock rätt många Easy looks så jag tkr det kunde vara rättvist att lotta ut några!
Jag har en lika dan kvar som jag använder,Bronze look, super fin:)!

sura tanten: =) Detsamma ;)!

Johanna

Jag trodde inte heller att du köpt en sån dyr kräm :)
Ha en trevlig måndag!

Sandra

Hej Hannah och alla läsare. Skulle behöva hjälp med ett skolarbete. Allt ni behöver göra är att svara på följande fråga: http://pk8n.pollhost.com/

Madelene

Hmm, jag hade i alla fall ett rätt :). Den med cremen. De andra var lite klurigare.

Fröken Isakson

Åh vilka roilga grejer du gjort i ditt liv :)!

Kram

Malin

Attans,fel hade jag! Men vilka roliga saker du varit med om!

Alice

haha, jag hade helt fel xD - glöm inte att spana in min sant vs. falskt! ;)

Sessan

Glömde ju fråga: VAD var det för bok egentligen. Klart du måste avslöja för fansen så vi kan köpa ;-)

Anna - TopLook

Åh vad spännande att läsa! Du har gjort mycket kul :)Anna

Lazy Girl

Det var kul att läsa...och jag håller med om att man aldrig bör köpa en så dyr kräm, men kan ju få den i present...då är det OK tycker jag...! Vad tycker du...?

Diana

Hihi, jag som trodde du köpt den där dyra krämen! ;)

Johanna

Haha, roligt initiativ :)

Tiina

fan att jag inte gissade, hade ju rätt:(

hannahsthlm

Till alla: Ohh..det ÄR aldrig rätt att gissa...ni var duktiga allihopa ändå tkr jag ;)!

Linnéa

Hey! Nu letar jag som en gaalning efter denna musikvideo! Får inte ro förrän jag sett den:)
VAR hittar man den??
Vore kul att se, inte varje dag man pratar med nån som är med i en musikvideo!:)

hannahsthlm

Linnea: Har absolut ingen aning..den spelades ju rätt flitigt 2002..sen dess har jag inte sett till den..men du kanske hittar den nånstans ;)! Kram