Present

  Världens sötaste Käthe      skickade förra veckan ett super fint paket till mig med lite produkter jag fick prova på mot mina minst sagt ovälkomna besvär som dykt upp...
52049-1997

Paketet innehöll:
UVA-E tabletter för urinvägs besvär . Pris 105 kr
GAMP urinvägsinfektions test  (3 pack) Pris  119 kr

För er som har liknande besvär kan dessa produkter shoppas i  Käthe`s webbshop   som du hittar HÄR  .

Det var verkligen en fin tanke och jag knaprar UVA-E tabletterna för fullt!
Super bra att ha urinvägstesten   hemma för framtida bruk så slipper man rusa iväg till farbror doktorn i onödan!

Tack igen  Käthe!=)

/Hannah♥
18 kommentarer
Diana

Åh, vad snällt av henne!

hannahsthlm

Diana: Ja, verkligen en söt tanke=)!

Karin

nice:)

Mira

Men gud vad rart gjort av henne! Krya på dig!!

Angel

Gulligt gjort av henne

sura tanten

Vad snällt!

Jag måste kolla in hennes sida såklart;)

Anonym

Karin: ja..det var så snällt!=)

Mira: Visst var det =)! Tack rara du! Jag mår redan bättre !

Angel: Ja=)!

sura tanten: Yes!=) Ja det tycker jag du absolut ska!=)

Anette

hej
kan man få en lite större bild på den randiga tröjan du har på tradera?

Käthe

Oj oj oj så smickrad jag blir av ditt inlägg. :) Skönt att höra att du redan mår bättre. :)))

hannahsthlm

anette: Nu finns det störe bild här på bloggen!=)

käthe: hihi..det var ju såå snällt så klart jag måste skriva ett inlägg om det =)! Tycker de där tabletterna funkar bra, tusen tack!

Anna

Borde du inte kontakta läkare och få antibiotika utskrivet om du har UVI?

hannahsthlm

Anna: Jo de där tabletterna ska kombineras med annan medicin (från doktorn)för snabbare tillfrisknande!=)

Johanna

Gulligt av henne!!

hannahsthlm

Johanna: Ja..det var det verkligen:)!

Liv

Vilken bra grej, visste inte att de fanns såna test! Tack för tipset :-)

Emma

Tänkte bara rekommendera Tranbärstabletter till alla som lider utav uvi av och till. De hjälper många gånger, jag äter 1 tablett om dagen och har så gjort i 1 års tid och varit befriad(!) från uvi under denna tid. Före hade jag uvi minst varannan månad. Väl värt att testa, finns på hälsokosten men går också att beställa online från div. hölsokostshoppar.

Ha en fin helg.
/Emma

Linn.L

Tabletterna är jätte jätte bra, går över på några minuter.

Antonioadina

Nice security code. Does it work?