PEELING TIPS TACK!

52049-1938

Lene undrade om jag hade något tips på en bra  och billig peeling.
Hon har hört gott om  ACO:s  peeling ,Någon som prövat  ? (för det har nämligen inte jag).
 Eller har ett annat  tips på  budget peeling ?:-)
Dela gärna med er!

Själv är jag hooked på Freeze 24/7 Ice Crystal Prep and Polish    , men den kan man nog inte direkt kalla för budget peel, även om bra stämmer! ; )
895 kr på bla. Accessora.

Ha en härlig Söndag!
Själv har jag fullt upp idag men svarar på alla kommentarer ikväll!

Kram Hannah♥
20 kommentarer
Malin

Niveas peeling är toppen. Riktigt bra budgetprodukt.

Helena

Sukis exfoliating lemongrass cleanser såklart! Cirkus 275kr, jämfört med freeze så är det ju budget iaf ;)
En toppenprodukt, och superdryg, och då blir det ju billigt i längden.

Anonym

kaffesump!

linnéa

Jag gillar Vishys produkter. Finns att köpa på apotek. Om det räknas till budgetprodukter vet jag inte.. Men billigare än freeze i alla fall:)
Jag använder deras ögoncreme bl.a. och vill INTE byta!!
Det är mitt tips..

therese

Jag har användst apotekets vichy, den gröna serie ett tag, inklusive peelingen också då. Jag tycker den är ett väldigt bra vardagsalternativ eftersom den inte är särskilt dyr och rätt skonsam.

Johanna

Nivea har en bra budget peeling jag har använt!

Mia

Jag gillar ACO:s

Marie

Jag har provat de flesta peelings (är 48 år så jag har hunnit igenom en del!) och ACO:s är bäst helt klart!

sofiemadelene

Jag gillar Body shops, fast det är ju både peeling och mask i ett, ännu ett + liksom =)

sofiemadelene

Det var Blue corn jag menade btw..

Sessan

Jag använder Body shops peeling sea weed för ca 140 kr. Den är väldigt mild och skön och huden känns ny efteråt. Acos tycker jag själv är lite väl rivig, den har stora plastkulor som kan riva sönder en känsligare hud.

sarah

för kropp eller ansikte?
till kroppen har jag bland annat body shops, den är grym.

sura tanten

Jag är förälskad i Freeze Icecrystals! Jag har tyvärr aldrig prövat någon bra budget-peeling:(

cizzi

Biotherms peeling är underbar =)

Sandra H

En jättebra Peeling är AROMA peelingmask,en peeling & mask i ett. Är en rosa tub & finns på Ålens,Kicks & kostar bara 50kr!

hannahsthlm

Tilla alla: Tack för alla tips! Hoppas Lene hittar ngn som passar! Nu blir JAG sugen på att pröva några av dessa peeligar själv också;)!

Lene

då får jag med tacka för alla tips eftersom det va jag som efterlyste dom! tack alla som la en stund på okunniga mej=) sugen på att testa ACOs eller Niveas först o se om de e bra, annars får jag höja mej en prisklass och det ska nog t o m studentekonomin klara av=)

Sessan

Acos är ju definitivt ngt man iaf kan ha på kroppen om den river för hårt ansiktet t ex på armbågar och knän gör dne nog sitt jobb så det är nog inte bortkastade pengar. Min hudterapeut sa dock att det var typ livsfarligt att använda acos i ansiktet pga plastkulorna, men än har väl ingen dött av det så det är nog värt att testa om man är nyfis ;-)

Marie

Inte är ACO:s livsfarlig för ansiktet! Jag är som sagt 48 år och har använt den de senaste 4 åren ca 1 gång/vecka och får alltid beröm för min hy! Niveas är däremot rena skräpet, den gör inte sitt jobb och lämnar dessutom en fet hinna efter sej.

Aaronkatarina

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.