On my mind...

52049-1953
Engla skrev om dess leggings igår, som påminner endel om de gamla hederliga "skipantsen" man hade när man var mindre!Det börjar komma lite varianter i butikerna..men mycket finns det  än sålänge inte!

Nu funderar jag på att beställa dessa på bilden ovan från Asos  . 474 kr går de på och kan inte   tvättas i maskin...hmm..så egentligen är det ju inget 100% KAP   ...men...de är ju grymt snygga..iallafall; )!
Sen  är det ju   roligare att ha något  innan  alla  butikskedjor säljer det......

Dock är det  ju lite smått irriterande  att  tex. hm:s webb  inte tar in saker i "förtid".
Jag tycker de borde ha denna modell på leggings ute NU  . Samma sak var det med "vanliga leggings" och "höga midjan shorts"...det borde funnits i webbshoppen  tidiga  våren 2006   ...men men...

Såå..vad tycker ni..ska jag slå till?

Någon som har något annat tips på liknande leggings av BRA kvalitet?
Tipsa mig gärna!=)

Hannah♥
18 kommentarer
Johanna

Tycker inte du ska slå till... Alldeles för dyrt... och hur kul är det egentligen att inte kunna tvätta dem? Köp nått annat istället för de pengarna!

hannahsthlm

Johanna: åhh..men jag BEHÖVER dem;)! man kan ju tvätta dem för hand och på kemtvätt..:) jag vet..de är dyra..men..ändå;) tack för din åsikt! Kram!

Caroline

Riktigt snygga skor :)

kerstin

Åh, jag får också skipantsvibbar :)

hannahsthlm

kerstin: jaa..jag tror det kommer stort snart;)!

hannahsthlm

Caroline: ja..egentligen gillar jag inte alls spetsiga pumps..men till dessa leggings passar det ;)!

julia

JAA slå till!

hannahsthlm

Julia: hmm..jaaa..jag funderar förbrilt;)!

Sara

Tur att man kan ha barnstorlekar, finns massor på barnavdelningarna (:
Fast jag har ett par från H&M i "vuxenstorlek". Vet dock inte när jag köpt dem, så de kan nog vara gamla.

hannahsthlm

sara: Okey..har inte kollat barn..;) kanske ska ta och göra det först..frågan är om jag kan ha dem..har rätt långa ben..men an kan alltid pröva:)!

Kelly

Hemskt snygga, men vilket hemskt dyrt pris!

hannahsthlm

Kelly: japp!

sanna

dom är riktigt tuffa. ^^ men en femhundring kändes lite dyrt, i alla fall för min lilla tantbörs. ^^

hannahsthlm

sanna: jaaa..det ÄR dyrt..för ett par leggings..jag vet inte än HUR jag ska göra;)!

Malin

Köp ett par vanliga leggins. H&M har sådana som är lite längre i benen. Sen drar du bare ner dom halvt över foten och voila! DU har likadana leggins för 98 kr! Körde själv detta i lördags och det funkade finfint! Kram!

carolina

jag köpte en något tunnare variant på urban outfitters för ca 120:-, kika förbi där!

jen

Testa med ett par vanliga leggings i tunnare och längre modell. Funkar prima! (:

Alexanderaurora

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!