NYA AUKTIONER

Hej hej!

Nu hittar ni mina   nya auktioner HÄR    .
Här nedan finns även bilder på sakerna..klicka på dem för att se dem större!
(Missa ej att auktionen på JUICY tröjan avslutas ikväll!)

 Leggingsen från asos.com med "halvfot". Helt nya, alla lappar kvar!Pris på asos ca 470 kr
 Diesel Over Knee strumpor! Ej prövade, inplastade, helt nya! Pris på asos 108 kr

Jag har lovat via mejl och jag vet att många efterfrågar tips  på    bra makeup produkter!   .
Jag har skrivit om det förr, men  håller på och sätter ihop ett nytt  inlägg om det ...såååå......det kommer..förmodligen idag eller imorgon!

Kram Hannah♥
6 kommentarer
Maria

Åh fina grejer du auktionerar ut :)

kerstin

Åh, jag gillar verkligen de från Diesel :)

Sanna

Hej! Skulle du kunna ordna en större bild på det svarta linnet som finns på tradera?:)

hannahsthlm

maria: jaa..;)

Kerstin: visst är de snygga =)!

sanna: Mejla mig på [email protected] så sänder jag större bilder!=)

Lazy Girl

yeey presenter är alltid nicey, jag frågade om krämen för det påminde mig om en sak som hände mig i Japan. Jag råkade skriva upp en väldigt dyr kräm på min lovers hotell-räkning, han sa att jag kunde tillbringa dagen på hotellets spa och göra vilka treatments jag ville etc. Det gjorde jag och sen tog jag några krämer också, bland annat en kaviar-kräm fast jag glömde fråga om priset...oooops...jag tänkte aldrig att det skulle vara SA dyrt.
X

Miss H

GRYMT snygga överknäisar:) Så jäkla skönt att ha såna.. Jag skulle vilja ha i alla färger:)