Nelly News

Cotton Spandex Hot Shorts 98 kr


Nelly har nu fått in dessa trosor  från American Apparel  i en underbar rosa färg!
Jag vet..för jag har dem redan ; )!
 Verkligen ursnygga till solbrända ben!   
Tänk på att denna modell är rätt stor i storleken...de är stretchiga!

Wanda Hipster 149 kr

Söta hipsters från  Svea  med kaniner som påminner mycket om något från  Primp   .

52049-1987

Snygga saker från Amplified  och Fcuk har också anlänt  Nelly ...och vissa har redan tagit slut..som den underbara  Rollingstones  klänningen med den
" klassiska "Amplified tungan....så kan det gå ;)!

 Hannah tycker inte  om Eagle Dress..vad tycker du  ?

 Amplified Eagle Dress  695 kr   finns dock kvar i stl Small...men... jag föredrar  allt munnar framför örnar :P! Örnen blir nog föööör....rockig..? for moi;)!
 Jaa...den avstår jag ifrån!

/Hannah♥
9 kommentarer
sia

skulle kunna döda dessa söta trosor, men jag är ju inte kriminel:P

Caroline

Ja, visst är Red Delicious härligt god! :) Luktar jättegott!

Sessan

Jättesöta trosor med bra modell!

GLÖM nu helt inte att berätta färg och namn på lipglosset ifrån HM Hannah! Är lantis och åker till stan imorgon för sminkpåfyllning!

Tack på förhand!

hannahsthlm

sia: ;)

caroline: Japp=)!

sessan: kommer senare ikväll..lovar..kika in då=)!

Johanna

Å, vilka söta trosor längst upp. Men jag håller med dig, örnen var ingen hit

Malin

Alltså de rosa trosorna är mina, mina!!! :D

Fröet

Jag beställde amplified klänningen med Rollings Stones trycket. Hoppas den är lika snygg på;) Håller med det du skrev om örnar.

Lindis

Jag har redan mailat nelly och frågat om stones klänningen och om dom får in den igen ;) Om 3 veckor kommer visst en påfyllning *men detta är våran hemlighet, så dom inte tar slut igen...;) Även med guldtryck finns!!

Tory Burch



Do not superstitious high heels you, take a look at how Hollywood actress in their interpretation of flat shoes! From "Sex and the City" and to the red carpet like the darling of women, have regarded high-heeled shoes for the woman holding the myth of sacred objects are being broken, more and more of the actress chose the comfortable flat shoes, and flat shoes are Type O can be useful,

Tory Burch go see it!