Lite tips och Fredag!

Hay!

Fredag idag! Häääääärligt ellerhur?!;)
Jag har varit hemma med båda förkylda men busiga  klimparna i stort sett hela veckan så för mig gör det ingen större skillnad..men ändå!
Ska förmodligen lämna dem hos mormor en stund ikväll , om de bestämda små liven går med på det..och gå och ta ett glas vin med några vänner..behöver lite miljö- ombyte..tror jag bestämt!:P

 Många  efterfrågar tips på bra   produkter.
HÄR  hittar ni en hel del, inlägget är  förståss några månader men mina favoriter "still going strong" även om en del nya godingar adderats till listan! En mer uppdaterad sak kommer  när jag har mer tid  !
Här ser ni dagens makeup!

52049-1993



Jag har bla. använt:



1. HELENA RUBENSTEIN Lash Queen Mascara
 Kan bla. köpas på Kicks eller Åhlens Pris ca 250 kr
2. BENEFIT Dr Feelgood (Håller maken matt hela dagen)
Kan bla . köpas på  Benefitcosmetics     Pris $26
3.FREEZE 24/7 Ice sticks i färgen Brr berry
kan bla. köpas på Accessora för 395 kr
4. MAX FACTOR Flawless Perfection
(primer och foundation i samma , fast två olika tuber..super smart och prisvärd!) kan bla. köpas på Åhlens Pris ca 150 kr

ohh noo..Nu hällde Lilla-E ut Corn flakes över hela parketten..återkommer förmodligen senare ... Ha en underbar Fredag!!

Ciao!♥

17 kommentarer
Mia

Tusen tack söta du för presenten som låg på min hallmatta idag...
Miljöombyte är aldrig fel, hoppas det går bra utan protester...
Ha en toppenfredag...

hannahsthlm

Mia: åhh..Vad bra att den han fram till helgen!=)
Japp..lite miljöombyte kan man behöva..aja..vi får se hur det blir !
Ha det fint du med!=) Kramis!

Lene

hej. alltid bra med lite tips=) ville bara säga att foundationen kom fram idag så nu ska jag gå o prova den=) ha en fortsatt trevlig dag

Käthe

Du ser finfin ut. Ha en trevlig helg!

Buffy

Trevlig helg!

Kelly

Jaaaaaaaa..älskar fredagar! :-)

Kerstin

Ha nu en toppenbra helg. Hoppas dina sötnosar kryar på sig :)

Goddess

Ska på "paketlek" imorgon, då ska jag dricka lite skumpa..hi, hi...(champagne-inte mousserat vin)
Blir två gånger denna vecka- drack mousserat vin på väg till 40 års jubileumet med Oriflame....på en onsdag...som sagt vardagslyx gör vardagen mindre grå..
Ha en trevlig helg :)

Johanna

Snygg sminkning som vanligt! Benefit Dr Feelgood måste jag nästan prova, men får inte beställa nåt mera nu ;)
Ha en underbar kväll med dina vänner! Kramis :)

Felicia

Fin och naturlig make! :)

Frida & Fabulous

åh, din makeup är alltid otroligt snygg!

Karin

såg superfint ut:) ha en fin kväll!

Christin

Vad fint det blev! :) Trevlig helg på dig!

nollåttan

Förresten, tack för tipset om HM glossen, hittade den idag och laddade upp mina väskor! den är helt ok för priset, mycket nöjd!!!!

Li

Jättefint. Men det är så svårt att bedöma foundations för du har väl ganska fin (felfri) hy från början?
Om du känner dig modig nån dag skulle det vara intressant med "före" och "efter" bilder med sminket.
Ha det bra!

hannahsthlm

nollåttan. åhh..skojsigt att du hittade glossen..visst är de ok för 29.90 ;)!

Li: ohh..kanske kan komma ngt sådant famöver..vi får se!=)

Till alla andra: Tack för era söta kommentarer! Ha det fint!=)

Angelica

Hejsan!
måste berömma dig för din superbra sida! =)
tyckte att jag läste nånstans att du har gul underton i huden, vilket jag också har. jag har väldigt svårt att hitta en bra budgetfoundation, så om du fick välja mellan "Max factor agerenew" och "max factor flawless perfection" vilken skulle du då välja? :)
ha det bäst!