Lite lockar...

52049-1994
...har  hairstylisten och frisören  Sandra   på salong   Diva på  Norrtullsgatan 39 (i Vasastan   ) gjort på mig idag...Hon är så himla duktig...jag är super nöjd =)!

Förra veckan var jag där och satte på några extensions och idag några till.  Jag gillar inte page längre  ! :P

Jag är sedan  ett tag tillbaka lite skeptisk   till extensions  som sitter "permanent" (ca 4 månader) men  på Diva kan du vänta dig den bästa behandlig, produkter och kunskap. Dessa jag satt på verkar sitta som berget också..vilket är ett mycket bra betyg!
 Är det någon som funderar  på att göra en förlängning eller kanske bara en förtjockning så  rek. jag er att gå dit!
Pris för  50 slingor  som jag gjort är  2500 kr.
De använder bara äkta hår av ett super bra märke, du kan välja på rakt eller vågigt och massa nyanser.
Sandra kan även styla och klippa   håret super fint! Även ägaren Johanna  är duktig!

Diva  finns även Eva , världens bästa hudterapeut som utför allt från frans och brynfärg, ansiktsbehandlingar  till vaxning av ben  samt några  duktiga nageltjejer                    .

Salongen är absolut värd ett besök. Tele nr dit är : 22 50 01   .

Söta W och Lilla-E är super förkylda.  hemma båda två.Lilla-E var med mig på salongen..nu sitter han och sover i soffan...
Verkar som alla  är förkylda just nu!

Aja...Hoppas ni   är friska!
Ha en fin dag!/Hannah♥
23 kommentarer
jaaanet

kul me tips

hannahsthlm

jaaanet: ja..det är roligt att kunna rek. ställen=)! Man ska bara gå till de bästa;)!

Anna W

jätte snyggt! har själv funderat på att sätta i löshår men har funderat så länge att mitt riktiga hår blitt långt :)
Vill bara tala om för dig att jag gillar din sida MYCKET! har kikat runt på många andra bloggar men din är den som jag kollar uppdateringar på flera gånger om dagen, den är helt enkelt bäst...

Blondie

Vad fint det blev! Supersnyggt ju! =D

hannahsthlm

AnnaW : Åhh..vad roligt att höra...super kul..tack=)!
Vad bra att ditt hår blivit långt av sig självt:)..man kan sätta i lite extensions-hår (förtjockning kalls det då) även om man har långt hår..men har du långt och fint hår så känns ju det onödigt ;)!
ha en fin dag!=)

hannahsthlm

Blondie:åhh.. tack, roligt att du tycker det =)!

Diana

Åh, vad fin du blev med lockarna! ;)

Miss H

Shit vad mycket bra tips och trix det fanns på din sida. Jag kommer vara en trogen gäst på din blogg from now on:)

Käthe

Det blev superfint!!! Och tusen tack för tipset om Postafen. Krya på er!

irmeli

har också haft extensions..men man tröttnar efter ett tag...nu är jag dock sugen igen:) Håret har fått vila ett tag så...

sura tanten

Ha ha...är själv hemma med sjuka barn idag! Ja, alla verkar vara sjuka.

Vad fint ditt hår blev!

Kelly

Så fint det blev! :-)

Estelle

Underbart hår!

Anna - TopLook

Åh vad fint det blev, ser naturligt ut! Anna

Em

det är väldigt fint och romantiskt med stora lockar! Lite som Victoria Secret modellerna ;)

Johanna

Wow! Super läckert, lockar är något jag velat prova. =)

Sandra

Vad snyggt, det ser lagomt lockigt ut! Gillar inte riktigt smålockigt :)

nollåttan

Haha, jag har verkligen respekt för de som orkar. Det var jättefint!
Själv har jag min frissa i en söderförort som driver en liten salong som hon tar en kund i taget till. Hon ägnar en sin fulla uppmärksamhet och är supertrevlig att prata med. Man får klippning och en timmes terapi för 250 spänn.... har gått hos alla möjliga flashiga typer tidigare men min tant är bäst hittils!

Frida & Fabulous

åh så fint! lockar är verkligen härligt!

Johanna

Vad fin du blev, lockarna klär dig jättebra och det ser faktiskt riktigt naturligt ut.

Christine

Så fint! Vill också ha lockigt hååår! ;-P

Alex

Det blev ju verkligen jättefint!!:)

Sara

Snyggt! Du liknar Mischa Barton på den nedersta bilden :)