Lash Queen Waterproof

Många har undrat  vilken mascara  det var som jag sov med häromdagen ..elller natten då.. rättaresagt; )!
Det var  Helena Rubinstein Lash Queen Waterproof         .

 Jag valde nyansen 03 Lush Brown  . Blir lagom brun/svart på och ger ögonen ett intensivt men mjukt uttryck!

Jag är ju som bekant ett litet fan av Lash Queen original..såå..jag trodde inte jag skulle bli besviken på denna heller!
Jag måste  dock säga att jag är  imponerad över hur bra   den sitter!
 

Morgonen efter var den precis lika fint på plats som på kvällen när jag kastade mig under duntäcket!
Kanske nåt att satsa på om man ska sova över hos någon man inte känner såå väl och inte  vill sminka av sig inför i första taget?:)

Mitt  råd är dock att använda sin vanliga mascara  innan man lägger på ett eller två lager av Lash Queen Waterproof.
 Hmm..att använda en vattenfast från början resulterar ofta i att fransarna klumpar och det vill man  ju oftast inte.
Såå använd din vanliga braiga mascara och lägg sedan på denna..voila..dina fransar är hållbara som stål ;)!

/Hannah♥

Trvelig Fredag! Idag ska jag  bla. åka pulka..det ni ;)!
14 kommentarer
nollåttan

perfekt tips, det där med dubbelt har jag aldrig prövat!. denna ska jag spana in idag, måste ändå handla clarins beauty flash balm.

hannahsthlm

nollåttan:Jaa.. jag gör det..det blir oftast super bra när man mixar två mascaror ;)! Ha det fint!=)

Lene

jag har ju glömt att meddela dej att min nya dior-foundation är helt underbar. färgen var verkligen perfekt för min ljusa hy.
åhh, jag vill med åka pulka, men jag har varken pulka eller backe=)
hoppas att ni får kul!

hannahsthlm

Lene: Hej vännen! Vad roligt att höra..så bra att den kom till användning:)..den var ju som sagt föör ljus för mig men jag älskar själva foundationen! Vad bra att den passade dig!!
hmm..vi har inte såå mkt till backe här heller i stan..men jag hoppas på att det blir kul iaf;)!
TREVLIG HELG!!

sofia

tufft att den höll, men jag vågar inte testa för ja hatr fått igång en så bra kvällsrutin och är rädd för att om jag gör annorlunda en kväll så pajar det allt, haha :)

Goddess

Har varit ute i backen idag och åkt pulka. Letade fram min gamla snowracer hos pappa i förrgår-den är som ny- fast ändå en himla massa år på nacken, jösses så kul.Det började snöa så vi tog paus. Nu fikar vi, med varm choklad och jag passar på att surfa lite...och jag ska söka present till sambon på nätet.Sen ska jag skotta snö...mindre roligt. TREVLIG HELG!!Kram :)

Carolina

Jaa, jag gillar också lash queen, super!

Emma Andersson

Hum.. bra tips det där med vanlig mascara innan. Själv tycker jag att Kanebos 38 grader är bra. Inte svår att få bort heller.

Käthe

Pulka är för skoj! Fram för mer lekfulla vuxna. :)

rn

Åh tack för tipset. Har aldrig testat någon mascara från det märket ever. Kanske är dags för det :)

nollåttan

tjena! helena rubinsteintanten på nk var jättetrevlig och föreslog och vi skulle testa kanebo & HR kombinerat innan jag pungar ut med en massa cash...jag är som sagt MÄSTARE på att smeta ut mascaror! Så jag ska hårdtesta i morgon!

Lene

tack för betygsgratulationen, det var gulligt av dej!
trevlig helg

sura tanten

Ååååhååå...pulka! Jag ska också åka lite pulka imorgon;) Kul att du hittat en så bra vattenfast mascara. Jag måste testa den vid något tillfälle.

Trevlig helg!

hannahsthlm

Till alla: att mixa två masaror kan bli fabolous ;)! Lycka till!