Jesus?

men hellooooo...Nu har både Jesus, Britney & Madonna lämnat kommentarer...ca 10 stycken var och Moses....jag ooorkar inte meeer..måste kontakta blogg.se angående detta spammande och se vad man kan göra...snarast!

Prövade min nya creme från Beauty Planet idag.
52049-1888
Lancome bienfait Multi Vital  PS(for Dry skin) 399 kr.
Jag älskade  den förrut, men har nu inte använt den på ca ett halvår!
Fast..jämför man med Freeze Ice Cream    som jag kört med de senaste månaderna så måste jag ju påstå att man märker stor skillnad... :P
Bienfait Multi Vital är en super bra creme men   Freeze Ice cream är verkligen den BÄSTA  på marknaden! Även om den är dyyyr  så räcker den länge och är enligt mig absolut värd de pengarna! :)
ja ja..nu får jag använda Bienfait Multi vital ett tag iallafall....Beställde även Bi Facil (mascara rengöring) från Lancome för 229 kr och  Helena Rubinstein Force C Premium (ögongele)    för 355 kr .
(som jag visade bild på igår ).

Hoppas ni har en fin Onsdag!/Hannah♥
18 kommentarer
Goddess

Fattar inte varför alla make-up remover är så små?
Även om de är dryga så borde det finnas större att köpa för det går ju åt. Eller refill? Kanske inte så glammigt men va´ då det kunde vara praktiskt tycker jag :)

Johanna

Men shit vad tråkigt med de kommentarer.. Hoppas du slipper dom snart.
En fuktkräm får bli mitt nästa köp!

Annie

Hmm, blir väldigt nyfiken på Freeze krämen. Den är hyllad både här och där - måste nog prova :)

Diana

Har folk inte bättre för sig än att sitta och spamma i bloggar?! :( Skulle gärna vilja prova Freeze Ice Cream nån gång, men det får bli när ekonomin ser annorlunda ut! ;)

sura tanten

Snaaaaart måste jag verkligen testa Ice Cream! Ska bara vänta till Hope in a jar är slut först;)

Trist med spamming btw.

Johanna

Hej Hannah! Undrar om du har någon erfarenhet utav färgad elinser?

Joline

har du fått en kommentar från Jesus? wow, lite ärad måste du väl känna dig?;) (ironi)

åh är mascara rengöringen bra?:D

cizzi

Du verkar vara en av de mest utsatta. hoppas att det löser sig. Så tråkigt med spam =(

hannahsthlm

Goddess: kan inte annat än hålla med..de är ju ursmå =/!

Johanna: Ice cream kan jag verkligen rek :)!

Annie: Gör det..jag tror du kommer älska den:)!
jag tycker bäst om Ice cream men har båda cremerna i serien!

Diana: Det verkar inte som det..suck :/
Tycker absolut du ska pröva ice cream någongång framöver..urrrbra! ;)

sura tanten: jaaaa...det MÅSTE du;) ska bli spännande & höra vad du tycker om Hope in a jar!:)

Johanna: Ja..men inte sådana som man byter ögonfärg med..Jag har rätt mörka ögon och har prövat de som ger intensitet till den färg man har.. Bio colour star lenses tror jag de heter..de gillar jag..men det blir ingen störra förändring om man redan har mörka ögon..har tex. inte prövat blå. Vet att man KAN byta färg från tex. bruna till blå men det har jag tyvärr aldrig prövat!
det BÄSTA om du vill pröva linser i någon färg är nog att FÖRSTA GÅNGEN gå till en optiker och pröva ut och köpa från optikern en gång..sedan kan du beställa dem billigare från någon site på nätet. Dock är det nog svårt att hitta rätt från början på nätet! Lycka till! =)

Joline: hi hi..ellerhuuur?! ;)
japp..den där mascara rengöringen är riktigt effektiv=)!

Cizzi: Jaaa...vi får hoppas på det bästa :)! Spam är såå trist =/

Hanna

Ice cream. Man blir sugen att testa den.

Modebladet

Har också Bi-Facil, tycker den är verkligen bra! Trevlig blogg du har =)

Johanna

jag använder också Bifacil!!! tycker den är hur bra som helst!!!

hannahsthlm

Hanna: Den ÄR värd pengarna..lovar :)!

Modebladet: Tack! Visst är Bi-facil toppen!;)

Johanna: Ja, visst är den:)!

Emma

jag fick också en massa konstiga kommentarer från någon. Blockerade IP-adressen. Hoppas att dom inte kommer tillbaka!

Frida & Fabulous

Vad trist det låter med spam! Som tur är slipper jag det faktiskt. Go Hannah!

hannahsthlm

Emma:ohh..det får vi allt hoppas!! Det är grymt jobbigt:/!

Frida: Vilken tur du har! Ohh..det är sjukt irriterande..jag får kanske 50 kommentarer om dagen från spam..Kramis!

nvmxb actg

wujcrzm dyxitkm lmzdqg vdcuf vewfxzk ocqetl dlabfzpt

Emily

Tory Burch have been Keeping on its own unique personality, and that makes Tory Burch shoes outstanding and loved by most of the trendy ladies.Tory Burch outlet are the best sellers in seasons, you want to be outstanding and enjoy elegance and modern? Hurry up! Hot Tory Burch sale online with various gorgeous Tory Burch shoes.