I helgen blir det inget Blush stick...

52049-1922
....eller något annat rouge från Blush..   jag säger som Laban...buhuuuu; )...

 Såg nu att jag fått ett mejl med "inväntar leverans"..det betyder nog att mitt paket inte skickats än  och att Blush väntar på leverans=(

Passade på att "ta med" en   Ole Henriksen Face mist    i beställningen..kanske är den som är restnoterad? Har ingen aaaning...

Det här rouget ovan ser jag fram emot att pröva iallafall från Too Faced   . Jag beställde i färgen/färgerna : "Who`s your daddy"...tror det kan funka;)!
Själva rouget har iallafall blivit framröstat som en vinnare i Cosmo Beauty Award..såå..det borde ju vara liite bra..iallafall :P!
Jag recenserar sen..samt det andra rouget som slank med!
Hmm...Kanske kommer Måndag, Tisdag; Onsdag...har ingen aning! Hoppas på snaaart!

Nu ska jag och Lilla-E åka till en kompis till mig och sova över och dricka lite vin...(jaa..inte Lilla-E..;), hörs imorgon!

Tack för alla namsdags grattulationer! Sötisar;)!

Kram Hannah♥
5 kommentarer
sura tanten

Ja, jag tror det där rouget är skitbra! Trist att du inte hann få det idag:( Ha så kul i helgen!

Grattis på namnsdagen...hi hi, jag har faktiskt noll koll på namnsdagar;)

Maddie

Åh, blir nyfiken på blushrouget! mHm, ;)

Linda

grattis på namsdagen!

Åh det är jag också nyfiken på, men har totalt shoppingstopp på allt vad skönhetsprodukter heter... Tills jag åker till åland i slutet av feb o får handla på tax free :)

mezzie

Oj det hade jag glömt *skäms lite*
Men grattis i efterskott på namsndagen!
*kramar*

hannahsthlm

sura tanten: JAA! jag HOPPAS verkligen DET ..att det är bra;)! Jag berättar sen vad jag tycker!
Tack för namsdagsgrattulationen:)!

Maddie: japp..det är jag med ;)!

Linda: Tack:)!åhh.. Taxfree är inte fy skam det heller;)!

Mezzie: Tack snälla söta:)! Kram