Here we gooo...

52049-1977
Har ju aldrig beställt från Asos  förr ...snabbt och smiditgt gick det..
Tyvärr passade inte  de snygga  svarta ribbade legingsen  med "skipants-feeling"...buuu....de är för lååååånga....För att de ska sitta tight måste jag ha dem uppdragana över naveln...Såå..någon som är över 167 borde kunna ha dem g a r a n t e r a t...ju längre dessto bättre ..tror jag ;)!

Kommer lägga ut dem på Tradera imorgon..så kolla gärna in där då om du är intresserad!
Länk  till auktionen kommer såklart  finnas HÄR  !
Pris på Asos var ca 470 kr..jag kommer sälja mina billigare.

/Hannah♥
8 kommentarer
Jennie

Jag har likadana fast i den förra färgen Asos sålde, jag har dem "pösiga" nere vid ankeln, ungefär som på bilden hos Asos... Testa det innan du säljer dem, de är ju riktigt tok-fina!!!

hannahsthlm

Jennie: jaa..de ÄR tokfina..men jag tror även mina ben är för smala...både för långa och för breda leggings för 470 kr känns inte såå kul..effekten av slimmade ben uteblir liksom då..konstigt att de bara har EN storlek på dem..men fina Är de ju som sagt annars =)

Käthe

Nej vad trist. Hur mycket för breda var dom?

hannahsthlm

Käthe: Svårt att förklara...när jag drar upp dem så sitter de tight..men så kan jag inte gå omkring ;)Annars är de liksom LITE för pösiga..som M ungefär istället för S om du förstår hur jag menar..Jag är inte alls särskilt smal MEN jag har smala ben i jämförelse med resten av kroppen..såå..jag tror de normalt passar någon lite längre än mig med stl S-M =)!

Kelly

vad tråkigt att de var för långa! :-( Hoppas du lyckas sälja dem utan att förlora så mycket!

hannahsthlm

Kelly: Ja..vi får se;) De är ju väldigt snygga för någon som är längre..såå..jag hoppas på det =)!

Sandra

Vad tråkigt! Då lär de ju vara förlånga för mig med :-(

Johanna

har du lagt ut de på tradera en? annars skulle ja kunna köpa de. kram