HERE THEY ARE...

52049-2074

...den lilla  Juicy dressen  och min nya facemist  från Phyris   som jag köpte på slong La Diva  idag.
(Jaaa..jag köpte ju inte klänningen på salongen.... förståss ;)

Facemisten heter  Phyris Thermasomi Spray och kostar ca  250  kr . Finns endast att köpa på Salong.
Urbraaaa...Har bara hunnit använda den idag då.. men jag vet fler som älskar den!!

Juicyklänningen  är verkligen ett fynd  . Ser helt ny ut och verkar vara äkta!
Dock är den för stor och måste  sys upp  , så jag visar bild  på när jag lämnat in den till skräddare och fått den uppsydd.
 I dagsläget  ser jag ut som ett   tält i den...men jag tror   den blir  perfekt  !
Sååå himla  snygg till svart cardigan och svarta leggings..älskar färgen..faktiskt! :P

Tack igen för alla fina och kloka kommentarer jag fått idag.
Det betyder verkligen  massor för mig:-)!

Kram Hannah♥

11 kommentarer
sura tanten

Ser fin ut den där juicydressen, härligt med en pigg färg! Kram och hoppas du slipper fler fjantiga kommentarer om städning, tvättning och dyl från ditt ex. Snacka om barnsligt! ha ha ha:))

Angel

Den va söt

hannahsthlm

Suratanten: Visst Är färgen härlig!:)Ang. exet såå..japp.. det får vi hoppas..ohh..jag tycker jag städar och tvättar jämt..ha ha..och diskmaskin det har jag faktiskt ;)! Kramis!

hannahsthlm

Angel: tack tack=)!

Jessica

Jättefin klänning och härlig färg! :)

hannahsthlm

Jessica: ja..jag gillar den=)!

delinda

fina grejer :) gillar verkligen klänningen, o färgen! shoppade ngt liknande på bikbok i somras, önskar d vore juicy :)

Johanna

underbar klänning. själv vill jag ha en i aprikos eller grönt. =) har för mycket blått i garderoben! men annars vore denna suverän!

nicholina

fan va fin klänning.. jag har typ alltid velat haft en sån.. så söt!

Reidarmelissa

Thank you for the resources. Keep up the good work!

Toryburch shoes

Tory Burch have been Keeping on its own unique personality, and that makes Tory Burch shoes outstanding and loved by most of the trendy ladies.Tory Burch outlet are the best sellers in seasons, you want to be outstanding and enjoy elegance and modern? Hurry up! Hot Tory Burch sale online with various gorgeous Tory Burch shoes.