Hej å hååå..

.....fy vilken skum och abstrakt dag det har varit idag....men någongång måste man kanske ha det också?
Fy vad jag är trött på att frysa och alla snö nu..är inte ni det??
Försök att dra en paraplyvagn med fyra små hjul i snödrivor..good luck säger jag ;)!
Jag kommer få bisceps som typ hulken efter den här vintern...
Måste fixa Lilla-E.s "  trehjuling"..den är det allfall lite draaag i..måste komma ihåg det imorrn!

Lilla-E sitter bredvid och spelar Gameboy och säger : "Neeej..nu får jag   paniiik  "
Hmm..undrar  vem    han har hört säga/ upprepa  det några gånger idag  ? =)

Shopaholic  har upp till 70 % nu...kika in om du vill fynda!!


kanske skriver jag mer ikväll..kanske har jag somnat av allt pencillin..;)

Ciao!♥
6 kommentarer
nollåttan

det finns nada kvar på shopaholic!! :(
är däremot lite sugen på håkanssons fina blushers på fåfäng...

hannahsthlm

nollåttan: Kan tänka mig det ...ang. shopaholic..de ska väl in allt vårnytt nu snart!!jaaa..du borde skå till på en Håkansson! :)kanske den mörkare dock om du inte älskar knallrosa ;)!

Lene

hmm snödrivor känns ändå bättre än blankis som vi har överallt här nere efter alla vädermslag:) plus att lite muskler aldrig e fel:)
lycka till med barnvagnslagandet

hannahsthlm

Lene: Tack söta :)!

Rebecka

Surfade runt inatt och knep åt mej det sista paret svarta snygga skinnstövlar från Gardenia, nedsatta från 15oo till 477 kr! :)))

hannahsthlm

Rebecka: åhh..grattis..vilket kap=)!!