HÄR ÄR DEN DÅ...

52049-2020
..min Soft Grey klänning   från La Redoute  i stl 34/36. 
 Pris: 349  kr
I veckan kan jag försöka bjuda på en bild där jag har den på mig så ser ni lite bättre hur lång den är osv.

Först var jag lite besviken när jag prövade den för jag trodde att den skulle vara kortare och mindre...men...jag har prövat att sätta upp den med en brosch på ena sidan och det blev snyggt.
Man kan ju även korta av den om man skulle vilja.
Det är dock fint fall på den och man  kan ha den i den längden den är också ;)!

Materialet är 95 % "viscose of bamboo"..vad det nu innebär..(och  5 % elastan)..känns inte som "vanlig" viscos ett dugg iallafall.. väldigt stretchig!
Den är mycket tunn..hade jag tagit en annan färg hade jag  nog returnerat den för jag tror den hade blivit för trensparent! Svart funkar dock !
Den är snyggt skuren upptill, inte urringad, en enkel söt och bekväm klänning, men inte speciell på något sätt!

/Hannah♥
6 kommentarer
nollåttan

ska bli jättespännande att se den på! har själv beställt ett stooort paket och väntar med spänning till mitten av februari...

hannahsthlm

nollåttan: Spääänande ;)!

Tess

Jag väntar på bild. Har tittat på klänningen flera gånger, men inte slagit till ännu.

hannahsthlm

Tess: kanske kan ordna det imorgon:)!

Ida

Viskos är ett regenatfiber som är gjord av naturlig cellulosa för det mest är det grancellulosa men i detta fallet är det då bambu. Det är säkert extra bra viskos då ;)

Amanda

hm, jag som beställde den i puderrosa =/
Men du har inte lagt upp en egen bild när du har på dig den än va? I så fall har jag totalt missat den ..