Dior foundation for sale...

52049-1948

Är någon som har relativt ljus hy sugen på att pröva en bra DIOR foundation?
Då har du chansen nu!
Jag beställde ju som bekant DIOR Eclat Satin   från Beautyplanet    som anlände igår.
I nyansen 102. (porchelain)

TYVÄRR är den snäppet för ljus för mig...supersynd=(

Jag använder annars endast ljusa foundations men denna passar nog någon ännu mer ljushyad än mig..kanske blond eller rödhårig?
(Självklart kan någon brunett med ljus hy också ha den:)!

Eclat Satin ger som namnet antyder en satinliknande finish och smälter lätt in i huden, håller länge!

Nypris var 309 kr + frakt.

Vill du kika på auktionen kan du göra det  HÄR .

Har du frågor svarar jag gärna under kommentarer här nedan!

/Hannah♥
14 kommentarer
Lene

hmm. nu blev jag himla sugen på den. attans med. jag har superljus hy och eftersom jag vann lite pengar härom dagen så kanske man ska ta och unna sej den. maxfactorn som jag köpte härom dagen är snäppet för mörk för mej har jag insett:( så nu är jag ju dessutom utan en bra foundation med... tror du den funkar till blandhy? tänkte ha smashboxprimern under med.. (vann den auktionen på tradera innan idag:) ).. så jag tycker det borde funka!?

jaja tack på förhand:)

hannahsthlm

Lene:Ja..jag tror den kan funka utmärkt om du tycker maxfactorn är lite mörk..denna är betydligt ljsare..=)Är du mkt ljushyad är denna nog något för dig! Den funkar bra till blandhy..räcker ganska bra utan att se "sminkad" ut. Ja..själva foundationen är riktigt bra och jag ska nog köpa en i nyansen mörkare sen!
Du får fundera på saken;)! kram!

hannahsthlm

Lene igen: Täcker ganska bra utan att se sminkad ut..skulle det stå..;)!(inte räcker...fast de räcker rätt länge också i och för sig ,foundationen från Dior, de är dryga..man behöver ej ta så mkt åt gången)

hannahsthlm

Lene: Jag kan skippa fraktkostnad om du tar köp nu..det går bra=)!

hannahsthlm

Käthe: japp det är den..snäppet ljusare tror jag...men ungefär lika fast Pure Light är lite gulare..om du förstår vad jag menar!=)

Lene

nej nu ska jag bannemej köpa den! kan jag gott få unna mej efter min termins toppbetyg, eller vad tycker du? är det fraktkostnad även om man tar "köp nu"?

Käthe

Är den ljusare än den jag köpte sist? :)

hannahsthlm

Lene: japp..hoppas du vinner den då=)!

Lene

hann redan lägga bud på den=)
nu är det bara att hålla tummarna:)

Felice

Hade ju gärna provat, men är dock inte så mkt för så ljusa foundations. Lyxigt värre hade det varit=)

ssagis

Åh den där är superbra, har en hemma :)

hannahsthlm

Felicie: OK=)!

ssagis: ja..den är underbar ;)!

Hilome

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

Samamal

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!