Dior Eclat Satin...

.....auktionen slutar om ca en timme....kika gärna in HÄR   .
5 kommentarer
Estelle

:)

Goddess

Den är super....brukar köpa den när någon ska utomlands. Bor ju i en liten stad så den finns inte här. Estee Lauder har 2 bra oxå. Nu kör jag budget...och ja den funkar faktiskt än så länge...

Käthe

Vad bra att paketet kom fram redan idag. :) Man vet ju aldrig till 100% med Posten.

Anonym

Varför är det så pyttesmå bilder på dina auktioner? Skulle nog vara mer intresserad om det var stora bilder så man såg bättre.

hannahsthlm

Goddess: Det är kul och bra att variera sig lite ;)!

Käthe: jaaa..tusen tack :)!

anonym: Har skrivit det förr..jag måste fixa om min camera..det blir för stora bilder så jag måste posta dem som miniatyrer...
jag MEJLAR dock GÄRNA STORA bilder samt att jag brukar visa bilder HÄR som man kan se i stort format!=)